hallo ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest ik had haar nog nooit gehad en ik ben een beetje met een rot gevoel weg gegaan elke keer waren al mn controles goed en nu vond ze mn kindje aan de kleine kant ze had zich toen ik van de bank af was vergist in het aantal weken en vroeg of ik nog een keer wilde komen liggen ze zegt nou je krijgt geen groot kindje over 2 weken had ik de liggingsecho en deze wilde ze naar eerder verzetten nu moet ik hem volgende week al ze vroeg ook of ik m genoeg voelde en wanneer ik m minder voelde ik meteen aan de bel moet trekken ik heb niet gevraagd hoe klein ze hem schat omdat ik best wel schrok, stom natuurlijk van mij en heb ook niet gevraagd wat de gevolgen er van kunnen zijn als het zo zou zijn nu zit ik me best druk te maken moet ook van haar elke dag 1 tot 2 uur op de dag gaan slapen en dan moet ik op mn zei gaan liggen dat is bevordelijk voor de groei zei ze nu zit ik (paniek zaaier van mezelf uit) de hele tijd te voelen of ik m wel voel maar mijn placenta ligt voor en de kleine is al iets in aan het dalen dus de vorige keer zeiden ze dat ik m daardoor minder zal voelen moet ik me nu zorgen gaan maken of kan dit niet zo heel veel kwaad liefs kim
ja shit is dat he als je dan ineens een andere vk krijgt waar je niet aan hebt kunnen wennen (werkwijze) ik zou me niet al te druk maken hoor dat je volgende week al moet komen is volgens mij wel normaal in dit stadium van de zwangerschap weet je waneer je oude vk terug is misschien kan die je gerust stellen
nou bij ons zitten er meerdere in een groep (2 groepen) deze vervangt er volgens mij 1 die met zwangerschapsverlof is kan morgen wel de assistente bellen maar die zei al dat ik me niet te druk moest maken net toen ik de echo ging verzetten omdat ze het anders wel meteen had gedaan maar tch zit het me niet lekker ik snap niet waarom ze het dan niet meteen heeft gedaan nu laat ze iemand een week in de stress zitten zeg ik nu hoor daar schrk ik eigenlijk en trek ik mn mond niet open stomme koe dat ik ben liefs kim
Nou, ik had van de week dus precies hetzelfde! Kindje groeide iedere keer goed. Nu ging ze voelen en vond ze kind ook te klein. Kwam eigenlijk voor ons ook vrij onverwachts. Ik moest meteen de volgende dag naar het ziekenhuis voor een echo en heb me er behoorlijk druk over gemaakt van te voren. In het ziekenhuis bij de liggingsecho hebben ze het kindje gemeten en was het dus helemaal niet te klein! Het was gewoon precies goed voor 33 weken (zelfs nog een paar daagjes 'te groot'). Ze gaven in het ziekenhuis aan dat de verloskundige het waarschijnlijk niet goed heeft kunnen voelen. Ik dus voor niets in de stress... Moet wel zetten dat het op zich wel goed is dat we nu weten dat het kindje in ieder geval goed op schema ligt en het toch allemaal even dubbel is gecheckt.
wat raar zeg gelukkig was met jullie kleintje alles goed ik heb met 29 weken een pretecho gehad en daar liep het kindje precies goed was 36-37 centimeter als ze het hoofdomtrekje namen op mn kaarten staat al 4 weken rond de 29 cm, maar weet niet waar ze dit op basseren maar op die pretecho liep onze uk precies op schema dus dan kan ie toch niet ineens kleiner worden en in 5 weken ineens te klein zijn? vind het ook gewoon eng dat ze zegt dat ik goed in de gaten moet houden of ik het wel goed voel en aan de bel met trekken als ik m niet goed voel dan haal ik me van alles in mn hoofd en ga ik denken is het dan levensgevaarlijk voor het kleintje 2 weken terug voelde ik m dus echt veel minder en moest ik even langs komen en het bleek dus dat ie met zn hoofdje naar beneden was gaan liggen en omdat mn placenta voor ligt ik m minder kan voelen deze week had ik ineens heel veel vocht verloren en moest ik dus weer aan de bel trekken omdat ik bang was dat ik vruchtwater verloor al met al heb ik me dus heel druk gemaakt de laatste weken was ik eindelijk gerust gesteld en nu weer dit ik kan er echt niet van genieten ben zo bang dat er iets mis gaat en durf er niet weer voor te bellen omdat ik bang ben dat ze denken heb je haar weer en de assistente al had gezegd je moet je niet druk maken want anders had ze het meteen gedaan lekker makkelijk ik maak me wel druk liefs kim