Hallo meiden, Ik heb een tropic gemaakt bij pendelen, maar denk dat hij hier beter past... het gaat immers over zwanger worden Ik heb 3 pendels ontvangen van april zwanger wie van jullie hebben er ook pendels voor april? Misschien leuk om samen te kletsen en te hopen dat ze uit komen Groetjes Eeva
In het pendeltropic staan de meiden die pendelen... daar kun je je vraag stellen, of een berichtje plaatsen!
ik heb ook een pendel in april. Morgen is mijn NOD. Denk wel dat ik ongesteld ga worden. Hoop dus dat mijn pendel in april uitkomt!
topics over pendelen moeten in het forum gedeelte pendelen. deze staat onderaan waar ook gratis en aanbiedingen staat geloof ik. maar hier ook 2 pendels in april. tis nu mijn eerste ronde met clomid dus ik ben benieuwd. daarna heb ik 4 pendels in mei dus het word spannende de aankomende maanden
Hoi Hoi, Hier ook een pendel voor April,ook 1 van mei... denk alleen niet dat die van april uit zal komen. Waarschijnlijk wordt dit topic ook gesloten omdat je geen berichten mag plaatsen over pendelen.. Iedereen succes!! Hopen dat het snel raak mag zijn! Groetjes Sylvia
hoe snel hadden jullie een bericht van de dames die pendelen? Ik heb ze allemaal een berichtje gestuurd een week geleden, maar nog niks gehoord, ben erg benieuwd. Hoop dat jullie pendels uit komen en dat ik zelf ook een pendel heb voor april!
Ik heb ze allemaal een berichtje gestuurd om te vragen om te pendelen.. heb alleen van Caruli en Astriddi antwoord gekregen.. Van bijv. Dani11 nog helemaal niks.. heb er al meerdere over gehoord dat ze daar nog geen antwoord van hebben.. Ik kreeg van die andere 2 wel vrij snel antwoord,binnen een week
Zijn er nog meer meiden die pendels van april hebben? Ik hoop dat april onze maand word Ik had zelf al een voorgevoel voor april en vind het super dat 3 pendels ook april zeggen nu hopen dat de pendels en mijn eigen gevoel gelijk krijgen
Hier ook 1tje met een pendel : April 2010 zwanger van een Meisje Ik hoop het zo!! ik heb ook 1 voor november 2010 van een meisje.. hoop toch eerder op die van april
hey hallo, ik geloofde eerst heilig in het pendel verhaal. Vorige maand bleef mijn pendel zeggen dat ik zwanger was. Maar ook bij andere. Nou ben ik mooi wel ongi geworden dus ik heb de pendel weg gegooit. Als het komt komt het.....
Anita, ik wel eens van meiden die pendelen gehoord, dat als je voor jezelf pendelt er altijd zwanger uitkomt... als je het graag wilt. Het zou beter werken als anderen voor je pendelen