hallo wie wilt er voor mij het geslacht pendelen??? ik heb aan meerdere pendelaars een pb gestuurd, maar alleen van carulli antwoord gekregen. alvast bedankt!
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Ik heb ook al een aantal een berichtje gestuurd maar heb ook maar van 1 iemand antwoord gekregen jammer genoeg.
Meiden, houd er rekening mee de meiden die nog pendelen hebben het heel druk met de aanvragen en hun eigen gezin enzo. Ess: Ik heb jou berichtje gehad maar niet de tijd gehad om te reageren. Komende week is er ook niet veel tijd en volgende week ligt mijn zoon in het zh en ben ik er niet. Dus je zult helaas nog even moeten wachten op antwoord. Maar stuur aub niet meerdere berichten dat word zo verwarrend in mijn postvak. Geldt ook voor de andere meiden die nog geen antwoord hebben gehad!.
Hoi Carluli, Dat begrijp ik! Bedankt voor je reactie en succes volgende week met je zoon. Groeten Ess
ik heb de aanvragen allemaal verstuurd toen ik nog niet zwanger was dus tja is al wel ruim 3mnd geleden,ik vind t op zich niet erg hor. maar ik vind t zo leuk om te kijken wat de pendels zeggen, en dan te kijken of t ook klopt
caruli veel succes met je zoon volgende week! is altijd zo lastig als ze zo klein zijn je kan t ze niet uitleggen.
Ik heb ook alleen maar van gimena reactie gekregen, voor de rest va nniemand, heb er een stuk of 5 gestuurd. Zou ook graag vergelijken hihi Voor de rest ik heb natuurlijk veel begrip voor de pendelaars dat zij ook een gezin hebben en niet veel tijd, dus ik wacht (on)geduldig af