Hallo,Heb me ook al laten pendelen door Gimena en Kinderwens2011.1 vd 2 zegt juni en de ander juli 2013 en allebei MEISJE.En ik had ook gevraag op hoeveel weken ik zou bevallen en daar kreeg ik van kinderwens2011 antwoord op 38 weken dus laten we hopen dat ons 2e wondertje langer wilt blijven zitten dan zijn/haar broer!!Wie van de dames heeft ook pendel van in 2013?succes met zwanger worden/zijn.xxx
Hoi meid Ik heb geen pendel voor 2013, maar heb een reading laten doen, waar dat jaar naar boven kwam... Hopelijk krijgt je ventje snel een brusje! Heel veel s6
Hey,Wat houdt een reading juist in? als ik dat mag vragen he?Heb je al kids of nog niet?Ik start pas voor een 2e vanaf zomer 2013 dus zou dan van 1e keer raak moeten zijn!Wij gaan eerst een huis bouwen eer we voor een brusje zorgen!xxx
Hoi, ik heb een zoontje die net 3jr is geworden... Zijn nu inmiddels 14,5mnd bezig... Eerste ronde zwanger zou geweldig zijn! hoe lang heb je voor de eerste gedaan? hier heb ik de reading gedaan: www.claudiarietman.com S6 met jullie huis, hopelijk gaat alles voorspoedig!
Hallo, Ik heb niet moeten proberen ik ben onverwacht door de pil heen zwanger geworden. Dus denk dat ik vrij vruchtbaar ben en hoop te zijn. Nog een *26* maanden spiraal en dan gaan wij er ook aan beginnen. Seg wat zie ik ZWANGER meid!!!! Dikke proficiat seg dat had je niet verwacht waarschijnlijk,ben blij voor je!! Ik tel ook elke maand af en kijk er naar uit,was super graag zwanger,spijtig genoeg al op 32wkn bevallen,daarom dak aan de dames die pendelen de zwangerschapsduur heb gevraagd en die zeiden allemaal 38 wkn dus daar kan ik goed mee leven Hopen dat ze gelijk hebben!!! xxx
hoi; ja dank je wel idd een verassing na 14mnd en 12rondes zwanger al is het nog heeel pril... met de eerste in ronde 1 zwanger... dus jij door de pil; schrikken Hopelijk blijft met een volgende zwangerschap de beeb langer zitten
Was idd wat schrikken toen we merkten dat men menstruatie weg bleef en dan ja opt werk ff getest en jaja het was zover!! Maja nu zijn we dolblij met onze zoon en zoude we niemeer zonder hem kunnen. En ja we hopen idd ook dat de 2e baby langer bij mij id buik gaat blijven!!! Als ik de 38 weken haal zal ik dolblij zijn! Nu aftellen tot zomer 2013,nog *26* maandjes en dan spiraal laten uithalen. Ben ook al met namen bezig om de tijd te verdrijven en teksten voor op de geboortekaartjes etc etc .
leuke bezigheid ben nog niet bezig met namen en kaartjes, wil eerst de 18de mei een goede echo hebben
Is idd een leuke bezigheid om de tijd sneller te laten gaan want anders lijken 25-26 maanden nog zoooo lang e pfff. Maja nu zijn we ook met ons hoofd bezig met de plannen van ons huis dus dat is ook goed qua afleiding en tis voor de goede zaak. Dan hebben mijn 2 kids later een mooie grote kamer allebei!! Ten vroegste zomer 2013 zal huis klaar zijn. Nu nog bezig met plannen en offertes tot eind dit jaar en mei 2012 beginnen we met effectieve werken dus nog een jaartje tanden bijten en dan zal het wel vooruit gaan ééns we bezig zijn,denk je niet? xxx