Hallo , Ik heb een vraag . Mijn vriend en ik zijn bezig voor een kleintje. Zitten nu in ronde 3 , maar voorgaande rondes had ik wel wat kwaaltjes maar gingen later weer weg . & waren niet zo extreem als nu en toen had ik geen afscheiding Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod en voel van alles ( gek van te worden ) Kwaaltjes : * Misselijk * Sommige geuren beginnen te stinken en dan ga ik bijna over me nek * Weinig smaakt * Gevoelige borsten , bij een aanraking al * Steekjes links , gevoelige baarmoeder * Volgens vriend dan vrolijk en in 1x chagarijnig zegt die heb je anders ook niet Kan het echt zo zijn dat je zo vroeg al wat merkt ? paar dagen voor nod & ohw ja veel last van afscheiding ! anders dan tijdens vruchtbare periode Alvast bedankt !
Ga morgen denk dan maar even proberen te testen dan spannend !! & Anders zaterdag nog een keer . ( als ongie weg blijft natuurlijk ) Had voorgaande rondes ook wel wat klachten maar nu meer dan toen & erger dan toen ! en nu vieze slijmverlies toen niet , dus ben benieuwd . of het nu wel of niks is en dat me lichaam weer lekker voor de gek houdt fijne dag allemaal !
Het kan allemaal! Ik had ook voor mijn NOD deze klachten en testte op NOD positief! Als je het idee hebt dat het echt anders is dan anders, test dan gewoon op NOD. succes!