Hallo Pendelaars, Ik zou graag willen dat er meerdere verschillende personen voor mij zouden willen pendelen. Ik ben sinds vandaag gestopt met de pil, en wij willen dus beginnen aan een 2e kleintje. Ik ben heel benieuwd, wanneer ik via de pendels, zwanger word, uitgerekend ben, of wat het geslacht is. Zouden jullie mij kunnen antwoorden als je voor me wil pendelen? Alvast bedankt! Lovecouple
Ik zou het ook wel leuk vinden om gependeld te worden maar ik zie nooit een oproepje. Of 1 die al heel lang loopt en al een stop op staat. Denk toch dat je een oproepje moet afwachten, geluk hebben en er als eerste bij zijn. Tenzij iemand zich spontaan nu aanbied natuurlijk
Jullie zijn beter een abbo te nemen op de topics van de pendelaars zo krijgen jullie een mailtje toe wanneer een nieuw bericht geplaatst is in dat topic, de meiden pendelen voor hun plezier en wegens veel te veel aanvragen doen ze dit dus op bepaalde tijden Je kan een abbonnement nemen op het topic door op onderwerp tools te klikken - abbonneren op dit onderwerp (rechts bovenaan het topic) en dan kan je zelf nog kiezen wanneer je de mailtjes wilt ontvangen. Veel geluk!!!