Hallo allemaal, Ik ben door dit gedeelte mij meer gaan interesseren voor pendelen. En wil dat oefenen door voor jullie te pendelen. Mijn voorwaarden zijn: - langer lid zijn dan een maand - ik pendelen op mijn tijden en pb's daar buiten worden zonder bericht verwijderd. - Ik pendelen alleen m.b.t zwangerschappen - in je pb staat duidelijk je voor + achternaam en geboortedatum en je vraag. Vanaf nu tot 17:00 vandaag mogen jullie aanvragen. je krijgt als je binnen de tijd pb't sowieso bericht terug maar ook ik heb een gezin en een baan dus kan soms een paar dagen duren a.u.b geduld. Omdat ik net begin, pendel ik voor andere pendelaars buiten de tijden hahah een openingsactie
bedankt voor je snelle pendel en tuurlijk laat ik het je weten of je gelijk hebt! rond de 16 weken krijg ik een echo (hoop nog ergensanders sneller terecht te kunnen) zodra ik het weet laat ik het ook jou weten zet je ook in me lijstje van pendelaars! tot gauw!
Ik heb je gepbt Krijg ik ook voorrang omdat ik jarig ben hahaha , was een geintje Suc6met pendelen meid