Hoi dames, de oude berichten heb ik allemaal verwijderd omdat ik het erg druk had en veel misselijk en zwangerschapskwaaltjes had. Veel berichten waren ook oud. Nu zit mijn zoontje sinds 2 weken op de basisschool omdat hij verledenweek 4 is geworden, nu ik me beter voelt kan ik weer gaan pendelen Dus ik neem pendelverzoekjes tot 13.00 vanmiddag aan,kan ik weer aan de slag. groetjes Bianca
Heb je een pb gestuurd met mijn naam en geboortedatum. Dat lees ik in andere topic's dus ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Alvast heel erg bedankt.
Ik heb je ook een pb'tje gestuurd. Alvast bedankt en ik zal je hier laten weten of het klopt of niet Succes!
Hoi Bianca, ook ik heb je een pb-tje gestuurd! Ben erg benieuwd! En natuurlijk of het uitkomt! Ik laat het je zeker weten..
Snelle reactie terug gehad super meis!!! Ben nu wel heel benieuwd want je bent niet de eerste die hetzelfde als jou gependeld heeft dus spannend!!
Zo dames, het is nu 13.00 dus ik neem even geen pendels meer aan, morgen tot 13.00 neem ik weer pendels aan, ik ga nog even de dames pendelen,die voor 13.00 pendelverzoekjes hebben gestuurd veel liefs Bianca.
Net te laat, . Maar ik neem een abbo!!! Geukkig voel je je weer beter! Dan kan je ook zelf weer meer genieten van je zwangerschap!