hoi meiden, ik pendel vanaf vandaag ook terug... verzoeken mag je sturen tussen 10.00 s'morgens en 20.00 uur s'avonds ik probeer zo snel mogelijk op jullie pb's te antwoorden
Vanaf nu tot en met woensdag 13 februari aanvaard ik even geen pendelaanvragen, diegene die ik gekregen heb zal ik zo snel mogelijk beantwoorden. VANAF DONDERDAG 14 FEBRUARI MOGEN JULLIE TERUG AANVRAGEN STUREN TUSSEN 16.00 en 19.00
Jullie mogen jullie pendelaanvragen sturen vanavond 19/02/2013 tussen 17.00 en 21.00 Ik ga deze zo snel mogelijk behandelen. gelieve bij elke aanvraag, je volledige naam, geboortedatum en vraag te vermelden alvast bedankt
Ik zet zo snel mogelijk een nieuwe datum. De pendels die ik al gekregen heb ga ik dit weekend allemaal beantwoorden. Maar ben deze week net terug beginnen werken en het is nogal druk... dus ik doe men best om zo snel mogelijk te pendelen. Nog even geduld dames,
ik snap het!! Ik heb de 19de een aanvraag gestuurd maar geduld is een schone zaak! Ik zie je pendel wel verschijnen.. geen probleem!
Ik zou het ook graag willen, ben benieuwd wanneer je er weer tijd voor hebt.. En hoe het in zn werk gaat haha