hallo allemaal zou me even voorstellen ik ben jeannet 22 jaar wij zijn gestopt met de pil en bezig voor de 3de wij hebben 1 zoontje die is overleden in de zwangerschap van 37 weken een placentaloslating ons eerste kindje daarna werd ik vrij snel weer zwanger van onze dochter johwenna die is nu bijna 5 maandjes nu willen wij nog heel erg graag een zoontje of dochtertje zodat ze lekker met elkaar opgroeien en er niet te veel leeftijd tussen zit hierna stoppen wij er mee dan vinden wij het genoeg vandaag is me laatste dag dat ik ongesteld ben dus ik hoop als ik 2 november test dat het RAAK is ! veder hoop en gun ik iedereen het besten toe
hoi, ik ben zelf in de tweede ronde voor de eerste beeb. heftig hoor je eerste kindje verliezen. nou ik wens je veel geluk en hoop voor je dat het snel zo mag zijn voor je. ik duim voor je. groetjes mik
Jeannet. Welkom. Ik ga vandaag m'n vijfde ronde in voor een eerste baby. Ben in juni gestopt met de pil. Wat erg om zo je eerste kindje te verliezen als je al zo ver bent. Hopenlijk mogen jullie snel jullie derde wondertje ontvangen.