Ik wilde eigenlijk minderen. Maar ik kan nu wat meer leggen. Dit is wel onder voorbehoud. Als ik ga bevallen en je staat nog in de plan ing. Dan zal je reading helaas niet meer doorgaan. Dus ik doe echt readings onder voorbehoud. Zo lang de voorraad strekt zeg maar. Ik neem twee mensen per keer aan. Stuur mij een prive berichtje. Met je naam, je vraag en je foto. Zonder foto kan ik helaas niet leggen.
Ik neem een Abbo ben wel weer toe aan een legging Hoe is het met je verder ❤️🌺🙌🙏
Babywish ik zet je op reserve (als het nog lukt haha). Het gaat echt nog steeds verbluffend goed. Wonderbaarlijk. Bijna nergens geen last van.
Ooooh spannend, dat is superrr lief.. En ik ben blij dat alles zo goed gaat..Miss geeft de pendel nu ook antwoord 😘🌺🙏🍀 Als t niet lukt dan komt t ooit nog wel is dikke knuuf 💋💋💋💋🙏🙏🙏🙏👶👶👶👶🍀🍀🍀🍀🍀🙌🙌🙌🙌🙌
Ik hoop het Babywish. Ik laat het je weten als ik plek heb Kim ik zet jou ook op reserve. Als het nog lukt.
Okee ik hoor het wel moet ik wel alvast versturen zodat je alles hebt of laat jr weten wanneer ik dat zou moeten doen?
Kim ik zal jou een privé berichtje sturen. Mocht er eventueel plek zijn. Dan kan jij je gegevens etc. sturen.
Dank je wel voor je mooie legging ❤️ Veel geluk met de bevalling en je mooie meisje 💞💞
Ik vind het super voor je dat je over een paar weken je eerste kindje mag vasthouden. Ik zou ook wel een nieuwe legging willen, maar heb op dit moment liever dat je je concentreert op je bevalling. Neem de tijd. Nog heel even en je bent niet meer met z'n 2tjes.