Help, ben even een klein beetje bang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muissie, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Allereerst goedemorgen allemaal,

Ben eind oktober gestopt met de nuvaring en de eerste 3 cyclussen gingen goed.
    Maar afgelopen zaterdag ben ik ongie geworden. Eerst verloor is een beete roze slijm, dacht dat het misschien te maken had met mijn eisprong. Maar nu verlies ik wel echt bloed (sorry voor de details) alleen het is dikker dan normaal, net of het slijm is, maar dan wel echt rood.
    Had in het weekend ook wel enorme krampen, maar niet zoals wanneer ik ongie ben, ik heb er namelijk altijd enorm veel last van. Maar nu is de pijner wel anders.

Ben natuurlijk een beetje gaan google, maar word er niet echt wijzer van en de dingen die ik vind baren me best wel zorgen.

Ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring...?
    Zou het ook zo kunnen zijn, dat mijn lichaam probeert om terug te gaan naar zijn eigen natuurlijke cyclus en dat het gewoon zo is dat ik voorheen toch nog wat door onnatuurlijke hormomen werd gestuurd, sinds ik nog niet super lang gestopt ben.

Nou ik hoop op wat nuttige reacties.
    Zit er toch ook wel over te denken om even langs te huisarts te gaan voor de zekerheid.....maak me toch een klein beetje zorgen...

Liefs Froukje

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    sorry heb ik geen ervaring mee, voor de zekerheid gewoon even je huisarts bellen.
    sterkte ermee
    miek

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey, sorry kan je ook niet helpen inderdaad misschien het beste om even je huisarts te raadplegen...

Ik zou wel willen zeggen ga aub niet teveel googlen want dan word je helemaal niet vrolijk van alles wat je zou kunnen hebben en dan maak je je misschien voor niks zorgen!

Succes!

4. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Nou heb de huisarts gebeld, ben dus gewoon ongie. Maar is eigenlijk best positief want dat betekent gewoon dat mijn lichaam zijn eigen ritme oppakt. (zo werd het uitgelegd)

Het word pas een probleem als ik over twee weken weer meteen ongie word. Maar ik ga er ff vanuit dat dit het positieve senario is en haha dat bied dus weer volop kansen voor deze maand.
    Alleen weet nu dus jammer genoeg niet hoelang mijn cyclus dan eigenlijk is, maar ja ga even uit van 28 dagen en dan zien we wel.

Zijn er meer meiden dit hebben gehad?

5. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    dat was zeker wel even schrikken voor je.
    ik hoop dat de ha gelijk heeft, dan is dit een mooi teken

6. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde als jou!
    ben je echt gaan bloeden ,op de tijd dat je moet menstrueren of ervoor?! ik ben naar de ha geweest en hij zei,,afwachten ,stres vermijden ,,mischien eisprong,mischien innesteling
    heel veel succes in deze onzekere tijd

7. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Tja ik ga er voorlopig maar ff vanuit dat het ongie is. Heb ook echt de krampen in mijn buik en rug. En van die pijnlijke benen. Mmmh zo voelde het ook toen ik nog niet aan de pil/spiraal en daarna nog eens de nuvaring was. Dus hopelijk kom ik nu gewoon in mijn eigen natuurlijke cyclus terrecht, dat verhoogte de kansen denk ik dan maar.
    Ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, en zo wel, nou dan juich ik het van de daken, maar mijn gevoel zegt me ook gewoon van niet...

Nou ga wel voor je duimen hoor, het blijft toch allemaal spannend en onvoorspelbaar!

Liefs Froukje

8. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Oh en oeps, nee ben gaan bloeden toen ik volgens de cyclus mijn ei had, dus twee weken naar de eerste dag van de laatste ongie, jee wat een uitleg.

Deel Deze Pagina