Haj meiden Ik ben 7 wkn en 2 dagen ongeveer.. Ik heb sinds vanmorgen een heel klein beetje bloedverlies het is meer roze dat rood.. (nu is het trouwens weg ) ben er heel erg van geschrokken.. verder ben ik alleen heel misselijk en af en toe steken in mijn buik maar niet pijnlijk ofso, Zou hetkunnen dat het komt door naar de wc gaan? (poepen) wie heeft dit ook gehad wordt hier zo onzeker van.. ben er helemaal naar van.. heb dit met demy helemaal niet gehad. hoop dat jullie mij kunnen helpen. knuffel lin
Dat je nog heel misselijk bent, is een goed teken. Maar verder is het helaas gewoon afwachten. Ik heb een kennis die bij alle 4 de zwangerschappen bloedverlies heeft gehad tot ongeveer 20 weken en de kinderen zijn gezond geboren. Dus het hoeft niet altijd te betekenen dat het mis gaat.
Heb je misschien ook sex gehad de afgelopen 24 uur? Want daar kan je baarmoedermond een klein beetje van gaan bloeden. Das dan een heel klein beetje en dan moet het over zijn. Ik verloor bij de eerste ook 1 keer een beetje bloed met een week of 7 zwangerschap. Nooit achter gekomen wat dat nou precies was. Als je echt helder rood bloed verliest is het meestal niet goed. Maar omdat jij ook nog zo misselijk bent, zou je zeggen dat het met die hormonen wel goed zit!
nee we hebben geen sex gehad dat durf ik al weken niet. sinds dat wij een positieve test hebben.. (arm mannetje) ben alleen naar de wc geweest om te poepen zeg maar en daarna merkte ik dat ik rood bloed verlies. het is echt weinig. maar ik maak me er toch een beetje zorgen om .. Ik ben wel nog Vet misselijk ja. mijn borsten doen flink zeer.. en 25 mei pas een echo .. het idee dat ik nog zolang moet wachten.. Ik maak me nooit zo druk maar nu. is het niet normaal
Ik denk dat het goed is om even je verloskundige te bellen. Die kan je wellicht gerust stellen. Je bloed nu helemaal niet meer toch? Alles daar beneden is nu extra goed doorbloed. Dus er kan sneller een haarvaatje knappen. Ik hoop dat dat het is en niks ergs! Gewoon bellen dus, daar zijn ze ook voor!
Ik heb het ook gehad, volgens mij was ik toen een week of 7. Waren ook maar twee druppels en heel licht. Volgens mijn vlos was er gewoon een vaatje gesprongen. Ik zat ook helemaal in de zenuwen toen, dus ik zou je vlos gewoon even bellen. Misschien kan ze je geruststellen. Hopelijk stelt het bij jou ook niets voor!!!
Dank jullie wel meiden Ik denk toch dat het een vaatje is wat gesprongen is voor de rest nergens last van.. en dat was een goed teken.. ik heb niet meer gebeld, als ik nu weer zou gaan bloeden dan bel ik wel even maar ik denk dat het gewoon toch een vaatje is geweest. en weer in de zenuwen gezeten om nix... Mijn vriend lief snapt er nix van.. hij zegt dat ik me niet zo druk moet maken. mannnen hahaha Lief dat jullie me toch weer op mijn gemak hebben gesteld ga lekker vroeg naar bed vanavond. knuffel