Hallo Dames, Ik heb nog 22 dipsticks zwangerschapstesten van Zwanger en Kids, en 3 kruidvat testen. de 2v5. Aangezien ik ze nu niet meer nodig heb, wil ik ze graag aan iemand geven die ze wel nodig heeft. Ik hoef er niks voor te hebben. Als er iemand reageerd, doe ik ze straks meteen in een envelop en morgen op de brievenbus. Ik snap natuurlijk dat iedereen ze wel wil hebben, maar ik wil ze aan iemand schenken die het echt verdient. Tot vanavond 23.00 uur ga ik jullie reacties lezen, en wie mij het meest aan spreekt krijgt een prive bericht en daar stuur ik de testen naartoe. Ik lees ze ondertussen wel, maar ik reageer nog niet.
Wat lief van je! Ik zelf heb ze niet meer nodig, maar ik denk dat mijn schoonzusje ze goed kan gebruiken. Ze had een paar maanden geleden eindelijk een positieve test in handen, maar helaas is dat een miskraam geworden, met een nare en lange nasleep. Voordat ze wist dat ze zwanger was, was ze al een paar keer bij de gyn geweest, diagnose, zij PCOS en mijn broer zijn zaad was niet goed. Je kan je voorstellen hoe ze zich hebben gevoeld/voelen, dat hun 'wonder' niet zo heeft moeten zijn. Ik vind dat zij de testen verdient!
Hi mammatje, van harte met je zwangerschap. Lief dat je je testen weg wilt geven. Dat zullen veel mensen waarderen. Zelf ben ik wel voorzien voorlopig, maar ik hoop dat ik er ook binnenkort een hoop over heb, zodat ik ook daar iemand blij mee mag maken. Helaas heb ik ze nu nog veel te hard zelf nodig.
Hoi! Wat lief van je! Ik zou ze ook graag hebben, wij hebben sinds Vorige maand flink wat minder te besteden, Omdat ik nu 2 jaar ziek ben, heb ik een arbeidsongeschiktheids uitkering, En dat valt niet mee! Zou er dus erg blij mee zijn, Want al die testen kosten een hoop geld !
Hey mammatje, Ik zou ze ook wel heel graag willen hebben. Wij zijn inmiddels al weer 4 maanden voor een 2de bezig, en als het net zoals bij mijn zoontje 3.5 jaar gaat duren verslijt ik er heel wat En ik beloof ALS ik zwanger word en ik heb nog testen over zal ik ze ook door sturen, soort van pensticks. (als in penbrief) Misschien brengt het wel geluk Alvast heel erg bedankt!!! Vind het zoiezo super lief dat je dit doet!!! Wie ze ook mag krijgen!
Lieve Meiden, Ik zou normaal wachten tot 11 uur, maar ik denk dat er toch verder niemand meer reageerd. Ik heb een keuze gemaakt, en de Winnares is........ Nik! Haar verhaal grijpt me het meest aan, en daarom gun ik haar de testen. Ik hoop dat de andere dames niet boos zijn, en ook snel een positieve zwangerschapstest in handen hebben. Liefs, Mammatje89
Hallo, Wat lief dat je Ze doorstuurt! Ik heb dat ruim vier jaar terug met mijn ovu en zw testen gedaan. Aan een vriendin gegeven. Vind het een goed idee! En zoals maantje al schreef, wellicht dat het inderdaad gelijk brengt voor de ontvangers... Groetjes
Ik hou me aanbevolen Ga er natuurlijk vanuit dat je snel zwanger bent en misschien 1 of 2 testen nodig hebt
Ik kan er gewoon niet van slapen zo houd ik die gedachte vast *Edit mijn zoontje is ziek, vandaar dat ik weer wakker ben*
Normaal blijven ze ook maar in de kast liggen, en dat vind ik zonde, ik maak er liever iemand blij mee. Dus ik hoop voor Nik dat ze veel geluk mogen brengen.