Voor de ervaren testers, welke vond jij nou het beste?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mammatje89, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

Oct 10, 2011
    373
    0
    0
    Meiden, ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Ik ben nu voor de 4e keer zwanger. (dit word het 2e kindje).

En ik vind zelf de sensitest ovu test goed, die geeft op de juiste dag een hele dikke breede streep, en ik vind de CB Digital heel goed. Deze bevestigd dan de sensitest met een Smiley.
    Door deze testen wist ik echt wanneer ik vruchtbaar was, en je ziet het, zwanger..

Qua zwangerschapstesten heb ik nu echt het voorkeur op de Kruidvat of Trekpleister 2v5.

De 1e 2 zwangerschappen had ik dipsticks van babyboomshop en die gaven al heel vroeg een 2e streepje en dan wist ik dat ik zwanger was, maar nu had ik dipsticks van sensitest en z&k en deze zijn nu pas echt duidelijk, terwijl de 2v5 testen al 3 dagen voor nod een goeie streep geven.

DUs ik denk dat de 2v5 testen het meest gevoelig zijn.

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    ik heb maar 1 ronde ovutesten gebruikt en dat waren de sensitest extra gevoelige. Had echt 1 dag een knaltest en de volgende dag al lichter. En zie mn banner, zou ik zeggen;)

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten: veel merken geprobeerd: Zwanger&Kids absoluut het beste

Zwangerschapstesten: de beste testen vond ik kruidvat 2v5 en uiterst gevoelige midstream van Zwanger&Kids

Share This Page