dat is niet helemaal waar vind ik. bij die van mij zie je heel duidelijk wanneer ik mijn ei heb gehad! als je je ei hebt , dan zie je echt een enorm donkere lijn, veeeel donkerder dan de controle lijn. en deze blijft ook goed zichtbaar nadat ie is opgedroogd. welliswaar lichter.. maar al je testen zijn dan iets lichter geworden... dat maakt dan niet uit volgens mij want de donkerste pik je er dan nog steeds uit. alleen zijn ze allemaal een tintje lichter dan wanneer ze nat zijn! Bij mij werkte het opplakken en vergelijken juist super goed
Mijn tests zien er anders uit dan de tests van Sensitest die in je album staan. Dus ik denk dat ze niet hetzelfde zijn.....
Hier sluit ik mij bij aan.... Ik ga deze maand even niet testen, volgende maand weer... de testen van babyboomshop zien er inderdaad anders uit.
Ik gebruik de sensitest dipstick ovutesten en vind ze super. Eerst testte ik 1x per dag en vond mijn LH piek niet maar nu test ik 2x per dag en als ik zie dat het flink donkerder is zelfs vaker en ik vind mijn LH piek nu wel.Met de digi van CB vind ik hem de ene keer wel en de andere keer niet.EN het is een stuk prijziger. Ik heb een paar sensitest dipstick ovutesten in mijn fotoalbum. Die van babyboomshop vind ik ook goed maar de sensitest gebruik ik het liefst.
Nessy zo donker worden die van mij niet van sensitest. Voelde je je die ene maand zwanger omdat je elke dag een test deed? Wat verdrietig dat het een miskraam geworden is.
Als ik denk dat ik zwanger ben doe ik een test en dat doe ik daarna in principe dagelijks om te zien dat de lijntjes donker worden omdat ik namelijk al heel veel miskramen heb gehad.Dan ben je erg onzeker dus blijf je testen totdat je een goede echo heb.Hopelijk gaat het nu wel een keertje goed nu dat ik medicatie neem. Ik heb dus nu wel goede hoop.