Weinig ongesteld, baarmoeder dan wel goed schoon?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zena, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hallo meiden,
    misschien een hele rare vraag, maar ik ben vrijdagmiddag, nadat ik 2 dagen overtijd was, alsnog ongesteld geworden. Dit is nu alweer over en hat was ook weinig. 's nachts kon ik het met een inlegkruisje af en overdag was het ook niet veel.
    Nou ben ik altijd maar 3 dagen ongesteld, maar wel met veel meer bloedverlies.
    Nu vraag ik me af, zou dit uitmaken? Is je baarmoeder wel goed schoon als je maar zo weinig ongesteld bent?
    Groetjes

2. mickey1

mickey1 Nieuw lid

Feb 6, 2007
    3
    0
    0
    Hoi,

Ik heb zoiets vorige week ook gehad, ik was 1 1/2 dag overtijd en toen werd ik ongesteld :( maar dit was na 2 dagen weer voorbij.
    Ik had wel normaal bloedverlies maar vraag me toch af of dit wel goed is.

Ik heb nu nog steeds last van mijn lies en linkerbilspier.
    Ik heb 28 dec. 06 een miskraam gehad :( dus weet niet of mijn lichaam nog steeds van slag is.

Ik heb mijn vraag aan de verloskundige gesteld.

Hoop dat ze mij wat meer duidelijkheid kunnen geven.

Gr,
    Mickey1

3. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ik heb hetzelfde gehad vorige maand.. positieve test na 4 dagen alsnog ongesteld geworden maar het was inderdaad niet veel terwijl ik dat juist verwachtte...deze maand heb ik het dubbel zo erg gekregen ineens menstruatie heeft 8 dagen geduurd....

4. MMT

MMT Lid

Mar 29, 2007
    57
    0
    0
    Bij mijn 1e was ik ook 1 dag ongesteld geweest en de maand er na was ik zwanger (ondanks pil gebruik). Het kan dus wel een voorteken zijn lijkt me... Maar heb er dan weer niet zo heel erg veel verstand van om het te bevestigen! :confused:

5. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hi,
    ik heb ook hetzelfde probleem.
    Ik ben aan de pil en was toch 2 dagen overtijd en heb maar 2 dagjes ongesteld geweest,ik kon zelfs met een inlegkruisje rondlopen...

groetjes

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hmm, 't lijkt me toch dat je lichaam zichzelf wel schoonmaakt en alle prut die eruit moet wel uitwerkt. Ze zeggen altijd dat als het een maand anders is dan anders, dat je dan moet kijken of het de maand erna weer bter is, dat je dan bijvoorbeeld wel meer bloed verliest en ook oud bloed, wat nu misschien is blijven zitten. Zo niet, misschien een bezoekje aan de HA? Of ben ik nu te voorbarig?

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb het 2 maand terug gehad. Was opeens heel licht. Deze maand weer normaal. Zal wel wat meevallen

Share This Page