Is mijn ei al geweest??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mamv1, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn cyclus is helemaal in de war, en heb niet echt een normale ongie gehad...;) Dus mijn vraag is, is mijn eitje al geweest? Want ik krijg een stippellijntje.. Ik heb normaal een veel langere cyclus, en dus pas rond dag 16 de eisprong. Maar heb ook nog geen vruchtbaar slijm gespot :(

Volgens de temp rekent hij wel een eisprong...

141ec5 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hoe het er nu uitziet zou je inderdaad denken dat er een eisprong is geweest, maar dat kan natuurlijk nog veranderen. FF twijfelt ook en kan kruis nog verplaatsen.

Zie dat je de vorige ronde ook zo'n lage basale temp had, dus dat hoort blijkbaar bij jou?
    En dit is de 2e ronde voor je, gebruikte je de pil oid na de geboorte van je zoontje?

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik denk dat het niet waarschijnlijk is dat je ei al is geweest, op die dag had je ook spotting en de dagen ervoor heb je je temperatuur niet opgenomen, hierdoor kan het ook in de war zijn.
    Blijf door temperaturen en blijf vooral door klussen!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb altijd zo'n lage temp. Ik heb voor mijn zoontje ook bijna 2 jaar getempt, vanwege dat het niet lukte met zwanger worden maar nooit zo'n rare cyclus gehad, met een lichte bloeding en voor de rest dagen spotting... Na de bevalling heb ik 10 maanden de pil gebruikt, en ben er toen mee gestopt. Hier is het rijtje:

Bevallen,10mndpil,29,31,38,32,28,34,38
    En nu voor een brusje: 29,??

En dat is redelijk regelmatig voor mij (het voorheen was veel erger van 12 tot 73 dagen)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deze cyclus is begonnen met een licht vloeien.. En ik heb nog steeds spotting

De temp is nog steeds 36,3, dat vind ik ook zo vaag. Ik blijf zeker doortempen en natuurlijk doorklussen :D hihi Al zie ik nog geen eitje komen aan de temp of mijn afscheiding..

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Denk niet dat je eisprong al geweest is.. Je temperatuur is daar wel erg laag voor.. en als je hem normaal rond dag 16 hebt, denk ik dat je hem nog kunt verwachten hoor ;)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn temp gaat nu naar beneden, dus hopelijk komt ie er nou snel aan! :D Vanavond maar weer aan de klus :p

8. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik heb zomaar het idee dat je eisprong misschien wel vandaag is.
    Natuurlijk moet nu je temp dan wel stijgen en hoog blijven.
    Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en nog maar even klussen vandaag!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Meestal voel ik wel iets van een eisprong, maar tot nu toe nog niks, maar toch eventjes voor de zekerheid geklust ;):D

Ben benieuwd wat de temp morgen doet

10. Samantha80

Dec 6, 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Denk niet dat je eisprong er al aankomt. Al vruchtbaar draadslijm gespot bij de baarmoedermond?

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee nog helemaal niks, verlies wel veel slijm, maar geen vruchtbaar slijm. :( Kan er dus geen draden van maken

12. Samantha80

Dec 6, 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Hmm dan is er nog geen eisprong in de komende 4 dagen... je krijgt eerst waterverlies, dan dat draadslijm en dan vanaf het moment dat je draadslijm weg is is je eisprong op de 3de of 4de draadslijmloze dag zeg maar.

Ik geef je even stiekem gratis info... haha :p

Ik pb je wel even wat extra info zodat het wat duidelijker word oke?

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik vind ook dat mijn temp wat vreemd doet, maar ja het enige wat ik nu kan doen is doortempen en doorklussen.. Vind het ook zo vaag dat er nog geen vruchtbaar slijm gespot is.. Tenzij dit weer een hele lange cyclus word en dus mijn eisprong later zal zijn.. (al hoop ik dat niet)

14. Samantha80

Dec 6, 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Lange cyclus is niet zo erg net zoveel kans om zwanger te worden als met eeen eisprong in de eerste 2w.

Ik had bij mijn dochtertje cyclussen van 29 dagen en de maand dat het raak was was mijn eisprong ineens op dag 30... raar maar toch goed geweest.

Veel succes en dat slijm geeft aan dat eisprong eraan komt.Als draadslijm weg is... dan is het actie :D

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier nu weer weinig slijm, maar de temp gaat weer wat naar beneden..

De keer dat ik zwanger werd van mijn zoontje, was mijn eitje ook een week later als normaal, en ik had een week voor mijn eisprong een HSG gehad.

Vandaag mijn temp ingevuld en hij heeft mijn kruis weggehaald..

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

http://www.fertilityfriend.com/home/141ec5

DE temp gaat nu een heel eind naar beneden, de afscheiding is nog creamy, maar kon een klein draadje trekken, nog niet van die lange.. Dus er is vruchtbaar slijm onderweg :D

17. sammii

sammii Bekend lid

Dec 15, 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai ,
    ik hoor veel mensen over draadig slijm ik heb dat nog nooit gehad maar wel een eisprong.. hoe dat kan geen idee hahaha.. ik heb altijd dik slijm.. miss ben ik gewoon raar:p

Share This Page