Deze cyclus hou ik mijn temperatuur bij gecombineerd met ovulatietesten. Sinds gisteren is mijn temperatuur gestegen, normaal is mijn temp rond de 36,5, heel soms 36,4 of 36,7. Sinds gisteren is het 36,9/37. Als ik dit invul bij FF geeft hij aan dan ik dinsdag mijn eisprong gehad heb. Waar ik me onzeker over voel is de ovulatietesten en mijn gevoel. Ik heb tm maandag ovulatietesten gebruikt, negatief, hierna waren ze op en de nieuwe die ik had gekocht zijn niet op tijd bezorgd, dus dinsdag en woensdag heb ik niet kunnen testen. Dat zou dan in principe nog kunnen kloppen met FF, alleen de vorige keren had ik rond mijn eisprong pijn in mijn buik, en erna zere tepels. Toen had ik ook 2 dagen positieve ovulatietesten. Nu heb ik niks gevoeld en ook nog geen zere tepels. Wat moet ik nu aanhouden, toch FF? Doortesten doe ik voor de zekerheid nog wel.
Heb je misschien de link van je kaartje? Is wat makkelijk meedenken als we dat kunnen bekijken. Verder is een positieve ovu test helaas geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt. En je hebt 2 dagen gemist dus dat kan natuurlijk dat daar je piek net zat. Ik voel in principe mij eisprong elke maand, alleen de ene keer duidelijker dan de andere. De ene maand voel ik een steek en dan ben ik al klaar en de andere maand lig ik compleet krom van de pijn.......dus dat kan natuurlijk. Ik zou voor nu (zover ik zonder kaartje kan beoordelen) FF aan houden. Maar als jij het een prettiger idee vind zou ik gewoon doortesten meid. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Succes!
Bedankt voor je reactie! Ik voeg mijn FF kaartje even als plaatje toe. Vorige maand lag ik inderdaad ook soort van krom van de pijn, deze maand heb ik al 2 weken het gevoel dat mijn eisprong er aan komt, zonder posi ovutest wel heb ik maandag een steekje gevoelt, maar dus niet dramatisch. Vandaag zit ik op cd 24, en ik begrijp mezelf dus helemaal niet meer. De zere tepels 'mis' ik ook echt, ik dacht juist voor mezelf dat ik een herkennigspuntje had, haha.
Volgens je kaartje heb je inderdaad je eisprong gehad en dus deze keer zonder de klachten. Ook wel eens lekker.
Esther, bedankt voor het meekijken! Mijn temp blijft hoog, dus ik ga er nu dan ook echt vanuit dat mijn eisprong geweest is, zonder de klachten. Had er alleen niet op gerekend dus hopelijk hebben we toch nog een beetje goed getimed
Esther zou je nog een keer mee willen kijken? FF heeft mijn eispong verplaatst, maar volgens mij klopte die de vorige keer beter, omdat ik nu 1 dag een 'lagere' temp had, maar over het algemeen is mijn temp toch hoger dan vorige 2 weken? Het enige waardoor die hem weer terugplaatst is als ik mijn afscheiding invul, dan word het kruis ook dik. Maar van die dagen durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Wel dat mijn afscheiding toen meer klopte dan als nu, maar ik heb daar niet veel last van dus lastig om bij te houden.
Ik zou toch echt dag 20 aanhouden als eisprong.. omdat zoals je zelf al zegt, je gemiddelde BLT nu hoger ligt. En dan heb je zaterdag de 19e gewoon n klein dipje gehad
nog bedankt voor het reageren, maar het is niet meer nodig afgelopen vrijdag al een positieve test gehad
Gefeliciteerd! Dit is wat ik wilde reageren en het klopt dus: "Dag 20 is zeker je eisprong geweest. Zoals ik het zie heb je een trifasische temp en heb je een goede kans dat je zwanger blijkt."
10 dpo, en nog wel duidelijk ook al zeg ik het zelf Grappig dat jij het al een beetje kon zien Sandana! 1e test 10 dpo, 2e 12 dpo
Ik had zelf ook zo'n tempstijging in 3 fasen... en was zwanger. En volgens FF is dat vaker zo. NIet dat je dat moet hebben om zwanger te zijn, maar wel dat als je dat hebt dat je dan grote kans hebt om wel zwanger te zijn.