Wie wil even kijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij huren onder de leegstandswet en het staat al een tijd te koop, Wie mag ik de link sturen en dan wil ik graag jullie mening over het huis weten/foto's. :)

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    ja pb me maar ;)

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Waar wil je dat ik op let?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Vraagprijs, uiterlijk dus vloer , badkamer e.d. en in welke staat het huis volgens jullie verkeerd (vanaf de foto's te zien uiteraard.)

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    stuur maar:)

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja hoor stuur maar.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Reacties mogen gewoon hier hoor is wat makkelijker :p

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er allemaal netjes uit!! alleen de muren en deuren even schilderen, tussen de keuken en woonkamer zou ik een half muurtje zetten. Om het toch een beetje af te scheiden.

De vloeren zijn met kinderen reuze handig, dus dat zou ik zo laten.

In mijn ogen ziet het er allemaal prima uit!!:) Ik zou er wel willen wonen;)

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Het huis ziet er verzorgd en goed onderhouden uit. Veel mogelijkheden. Voor ons zou er veel werk zitten in het aanpassen naar onze smaak, te kleurrijk voor ons maar dat is persoonlijk.
    Tuin met achterom vind ik ook een pre. Ook de huizen van de buren zien er onderhouden uit.
    Goede ruimtes qua slaapkamers, gratis parkeren en vlak bij centrum. Ik vind het een leuk en degelijk huis.

Prijs durf ik niets van te zeggen, ik ken Apeldoorn niet.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Toch allemaal positief tot nu toe ik zeg nog niks :)

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb het even bekeken.

Die prijs is volgens mij wel netjes. Maar wat kunnen jullie zelf en wat is jullie smaak?

Zoals de badkamer die zou ik persoonlijk geheel eruit slopen en opnieuw erin zetten/ of laten zetten als dit jullie vak niet is.
    Hierin verschilt de prijs ook aanzienlijk. Kunnen jullie dit opbrengen?

Voor de rest zou het naar mijn inziens alleen wat verven zijn, tenzij jullie van deze kleuren houden ;) De vloer vind ik zelf niet echt bijzonder. Maar dit is natuurlijk aan te passen.

het huis oogt heel ruim.

Maar zoals ik begrijp wonen jullie hier nu in en willen jullie het kopen?

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nou ik heb even naar het huis gekeken :)

De vloer valt mij meteen op en vind ik persoonlijk niet mooi. Het oogt daarmee heel steriel en niet huiselijk. Het doet me denken aan de wachtkamer van de dokter, waar je het ook vaak op de vloer ziet liggen.

De keuken vind ik erg mooi, maar is smaakgevoelig. Ik kan me ook voorstellen dat mensen het niks vinden en denken, waarom hebben die kastjes een andere kleur? De foto van de keuken is dan wat ongelukkig gemaakt want door de verschillende kleuren stoelen oogt het erg onrustig. Verder in kwaliteit lijkt me het een hele goede keuken.

De badkamer is eigenlijk hetzelfde verhaal, je moet maar net van kleine mozaiek steentjes houden. Verder kun je de badkamer niet zo goed zien / beoordelen qua oppervlakte. Ik zou bij de foto's ook de plattegronden van de verdiepingen tonen.

De zolder vind ik er wat smoezelig uitzien, het bed lijkt beschadigd of vlekken te hebben en de zwarte muur is ook weer een smaakding. Daardoor oogt de kamer overigens wel veel kleiner en harder.

Wat mij verder nog opvalt zijn de deuren, die zien er geel uit en daarmee wat gedateerd.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee willen het absoluut niet kopen pff veel te veel werk maar dat is dus niet af te zien aan de foto's begrijp ik :p
    En hebben inmiddels de deuren beneden wit geverfd , man van verhuurder vond het maar lelijk, de groene kinderkamer is inmiddels wit. De zwarte achterwand van zolder is champagne gemaakt. Er is niet voor niets geen foto van het toilet beneden die is nog uit het jaar 0 hihi.
    Op de foto van de zolderkamer zie je bij het stopcontact als je goed kijkt hoe slecht de draden zijn weggewerkt zo is het hele huis eigenlijk. De muren zijn niet gestuct maar met vliesbehang. Er zit een hete lucht verwarming systeem in van 28 jaar oud, deze heeft een enorm gasverbruik vervangen kost 5000 euro. Maar dat zijn zaken die natuurlijk niet van de foto's af te zien zijn :)

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Als je dit zo leest, is de prijs niet echt reëel er moet dus nog hele wat gebeuren. Ik vind dan ook degene die dit huis zou willen kopen er heel wat van het bedrag af moet halen ;)

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee dat heeft inderdaad iedereen dat de vloer niet warm oogt. Wij hebben dan nog een kleed bij de bank liggen om het wat huiselijker te maken. Het grote nadeel is dus ook dat die vloer letterlijk door het hele huis ligt :eek:

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi juist ja, maar was dus benieuwd of jullie zoiets van de foto's afzien, want het is toch een flinke domper als kijker ..

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Idd als je het huis binnenkomt zal het een hele domper zijn.

Ze proberen de foto's altijd zo te maken dat het kijkers trekt hihi.

18. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ja kan me voorstellen dat heel veel mensen daar over vallen.

Maarre...:) ik begrijp het denk ik niet helemaal, jullie wonen er wel in (huren tot zolang het verkocht is gok ik?) en het staat al een tijdje te koop. Maar jullie willen het niet kopen? Als jullie er weg willen kan je de huur toch gewoon weer opzeggen? En als jullie er in willen blijven lijkt me dat ook geen probleem want ik denk niet dat zo'n huis heel rap verkocht wordt. Ik geef het twee jaar (afhankelijk van de verkoper).

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    hadden ze dan niet alles wit kunnen photoshoppen? hihi

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Wij willen het niet kopen nee, was gewoon benieuwd hoe jullie als onafhankelijke partij tegen het huis/foto's aan kijken. Het huis staat inmiddels 4 jaar te koop. Ze is niet van plan veel van de prijs af te doen. Op dit moment is vriend weer aan het reintegregen maar kan dus nog geen werkgeversverklaring overleggen dus kunnen we nog niet verhuizen, buiten dat ik nog niet lang genoeg ingeschreven sta voor een sociale huurwoning en dat we dan nu vrije sector zouden moeten huren wat weer duurder is. Dus zit hier wel prima :)

Deel Deze Pagina