Vanmorgen was mijn temp 37,2 dus een beetje hoger . Verder heb ik wel last van ongi gevoel en begint nu weer negatief te voelen bang dat hey weer niks wordt . We moeten rustig af wachten ,maar duurt alleen zo lang wil nu testen maar dat is nog te vroeg dan zal hij negatief zijn . Nu ik dit zit te typen ebt het ongi gevoel wat weg . Wat is het vrouwelijke lijf toch een ingewikkeld iets
Ongi gevoel kan ook heel goed bij een innesteling passen. Het is idd afwachten. Ik weet hoe vervelend dat is. 😯
Menstruatieklachten lijken ook op zwangerschapsklachten, dat is soms zo lastig! Succes met nog even wachten, ik vind het wachten ook steeds slopender worden.
Ik wordt misselijk van mijn man zijn sigarenlucht en krijg er hoofdpijn van. Maar verder gaat het best redelijk de buikbuik komt met vlagen .
Zo weer even een update mijn temp is alweer gestegen en was vanmorgen duizelig . Nu gaat het weer wat beter allee weer last van ongi pijn .
Kon het niet laten iom een test te doen. Hij was negatief is misschien heel logisch maar ik ga nu weer twijfelen. Was een test van action. Hoor je slechte dingen over maar goed ik had er nog een liggen en doe je die maar
37.1 is nog steeds heel hoog. Tenminste dat is bij mij dan zo. ongi pijn kan nog steeds ook een zwangerschapsklacht zijn.
Jeeh nu ook pijn in mijn heupen erbij . Allemaal dingen vab zwangerschap en ongi waar gaat dit eindigen
😊 Kun je je actuele kaartje nog uploaden hierheen? ? Ben zo benieuwd hoe het er uitziet. En wat een geduld. Ik had al lang een test gedaan. Haha.
Dat doe ik dadelijk even als ik de kids weg gebracht naar school . Moet ik via de laptop doen is makkelijker als op de telefoon