wie wil mijn kaartje even mee bekijken.... Hihi.... mijn temp blijft maar stijgen joh,, ik hoop deze maand zoo op een zwangerschap, ik weet niet waarom maar het gevoel is er heel sterk...sterker als andere maanden! Ik ben deze maand hiermee begonnen en eindelijk (mede hierdoor) mijn ei gevonden was al bang dat ik er geen had na 3 rondes niks vinden met ovutesten! Maar ik zou graag wat kijkers willen hebben die het even mee in de gaten houden.... ben erg benieuwd of ik namelijk een dip krijg ofzo... en jullie ervarenmeiden zien dingen vast sneller/beter wie wil me helpen.... en wat vinden jullie dr tot nu toe van??? Wijst het al uit op iets.... hihi kan denk nog niet maar toch stille hoop
Ik wil je niet teleurstellen maar mijn temp was ook lang hoog (zie mijn kaartje) en ik zie dat je je NOD pas over 10 dagen hebt...en dat je pas op dpo 4 zit, dit zegt helaas nog niks.. sorry... ik hoop het wel voor je.
He meid, je hebt in elk geval een ei! En dat je temp zo goed stijgt is ook top! Maar idd, op 4 dpo kan je nog héél weinig zeggen. Ik had altijd tot 37graden tot de dag dat ik ongi werd, toen zakte die pas naar 36,5. Je moet nog 10 dagen geduld oefenen en hopen dat ie niet daalt