Wie wil even mee kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JoMi, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik zit nu op dat 23 van mijn cyclus en ben deze maand voor het eerst begonnen met tempen. Nu had ik afgelopen avond (dus dag 22 wat lichtroze bij afvegen, later een klein beetje bloed en oud bloed. Op het laatst weer wat lichtroze, ik heb dit anders nooit en heb altijd een vrij regelmatige cyclus van 26 dagen. Zou ik nu weer vroeger ongesteld worden, of is dit innesteling en wanneer denken jullie dat ik eisprong heb gehad. Ik heb bij dag 12 een + neergezet, ff verschoof mijn eisprong naar de 19e. maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ik heb geen ovutesten gedaan.

Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-01-07

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    je link naar FF werkt niet. Je gaat bij FF aan de linker kant in het menu en kiest dan sharing/home page set-up/get bb code. die code plak je in je bericht of in je handtekenig.

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik dacht dat het werkte! Kijken of het nu lukt.

Dank je wel Lolly.

My Ovulation Chart

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ja de link werkt hoor. :)

Als ik je kaartje bekijk heb je je ei gehad op dag 12. Ik zou alleen nog wel spotting invullen bij dag 22.
    Misschien kun je nog meer datums invoeren op FF van wanneer je ongi bent geworden. Dan kan FF daar rekening mee houden met het bepalen van je cyclus duur.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank je wel lolly voor je hulp, ik ga nog meer cyclussen invullen. Het het toch allemaal wel op menstruatiekalender bij gehouden.

Misschien dat er nog meer zijn die tot hetzelfde antwoord komen of nog anders. Dan hoor ik het graag.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou, vandaag ongi geworden na een cyclus van 23 dagen. Het was dus een voorbode van de ongi.

Deel Deze Pagina