Goedemorgen dames, Ik ben nu al een aantal maanden bezig met tempen en elke keer als ik ongi wordt heb ik op CD1 nog een hoge temp en de volgende dag zakt mijn temp. Heel duidelijk dus. Deze maand is het anders; Ik zit nu op CD4 en mijn temp blijft hoog? Ben ik helemaal niet bekend mee. Ik ben gewoon ongi (wel zonder alle klachten en een beetje anders bloedverlies, maar toch ongi) dus zwanger ben ik niet, maar dit is voor mij vreemd. Mijn vraag is dus, kent iemand dit? En hoelang mag/moet het duren voordat je temp zakt?
Heb je al wel een testje gedaan? Zonder klachten en een andere bloeding kan wel positief nieuws inhouden, zeker ook gezien je temp.
Nee, ik heb nog geen testje gedaan, leek me zo zonde omdat ik toch ongi ben. Ik kan ook niet goed uitleggen waarom mijn ongi anders is, misschien zo: Voor mijn gevoel alleen maar helderrood bloedverlies, terwijl ik anders meestal veel donkerder bloed verlies. Ook is het voor mijn gevoel wat minder "slijmerig". Maar ik kan er niet goed mijn vinger opleggen. En als ik ongi ben heb ik altijd last van buikklachten en een ontzettende hoofdpijn, haast migraine zo erg, en nu helemaal niks. Ideeen blijven welkom, dames!!
@Sunny, mijn temp blijft tnt constant 37.0, voor mijn gevoel zal hij morgen wel gezakt zijn, maar toch.. toch een testje gedaan en krijg een heel licht streepje, rose en binnen de afleestijd, nu de test is opgedroogd is hij nog duidelijker. Ik zie wel wat mijn temp doet, als hij hoog blijft waag ik nog een testje, maar zoals gezegd hij zal morgen wel gezakt zijn....
Ik heb nog niet weer getest, maar mijn temp is wel nog steeds hoog. Ik blijf denken dat hij morgen wel gezakt zal zijn, en als dat niet zo is waag ik nog een testje. Maar toch denk ik, het zal wel niks zijn.....