Ziet er netjes uit. Het zou nog mooier zijn als je temp over ongeveer twee dagen nog iets hoger gaat. Maar dat hoeft niet. Af wachten! Succes op het wachtbankje.
Hoi, Mijn NOD is aankomende woensdag als het goed is . Vanmorgen was mijn temp weer 37.1 dus gaat nog goed . Verder wel wat last van ongi krampen maar we moeten het maar uitzitten.
Spannend! Ziet er zeker goed uit en mooi constant! Mijne buigt helaas weer af dus ik denk dat ik naar ronde 9 toe mag.
Waarom zou hij nog hoger moeten. Het hoeft volgens mij geen stijgende lijn te zijn..alst maar hoger is dan voor je ovulatie..
Het hoeft niet. Ik zeg alleen dat het dan nog mooier is. Drie fasen na de eisprong. Het hoeft absoluut niet. Het is geen garantie dat je dan zwanger bent. Het schijnt bij een drie fase alleen meer voor te Komen.
Ah ik begrijp je. Als ik naar de ff grafiek van haar kijk zou ik geneigd zijn te denken dat haar ei iets eerder was dan waar ff hem zet en dat de dip van 4dpo dan haar innesteldip is. Dan zou hij mooi 3 fasig zijn inderdaad..
Als ik zo kijk is dag 14 idd niet raar als eisprong. Dan heeft ze echt en wondermooi kaartje 😀
Ik denk dat FF het goed heeft nu. De waarde 36.8 heeft ze regelmatig gehad en pas daarna stijgt hij (geleidelijk) door. De dip na ei komt door het gele lichaam (corpus nog iets).
Ik dacht zelf ook dat hij op dag 14 was en dit gaf in de eerste instantie ook FF aan maar na 3 dagen verplaatste hij dit naar dag 16. Daarom ook mijn banner voor 29 dagen. Met dat drie keer verhogen van de temp heb ik eerlijk nog nooit mee gemaakt het ging altijd op en neer en deze maand is voor het eerst dat de temp zo constant blijft . Ik wil er eerlijk gezegd nog niet aan denken om zwanger te zijn zal je net zien dat mijn ongi komt .
Kijk maar naar mijn kaartje. Nog nooit meegemaakt zo constant deze maand.... en zwanger. Had eerder ook een topic geopend omdat ik het zo vreemd Vond... ben benieuwd.
Ik hoop dat ik ook met goed nieuws ga komen al houd me maar steeds voor er is niks kan het ook niet tegen vallen hahaha. Maar ja we moeten rustig afwachten. Ik voel me niet echt lekker last van mijn buik ga van bepaald eten bijna over mijn nek dus zou goed uit kunnen pakken maar ook net zo goed mijn ongi kunnen zijn
Ik had net met afvegen heel veel afscheiding erbij . Hoort dit er ook bij want kan me niet herinneren van de vorige keren.