Ik ben vast niet de enige hier die pregnyl of aanverwante medicatie heeft gekregen en ook heeft gekeken hoe de afloop is. Vorige maand had ik een normale afloop van de testen en eindigde met een dun licht lijntje. Ik ben nu weer begonnen met testen op dag 5 na het zetten van pregnyl 5000. Ondertussen zit ik op dag 7 na het prikken en op 13 Dpo. De testen worden niet lichter, blijven gelijk en de laatste een fractie donkerder. Iemand ervaring? Bij 7 dagen na zetten zou je toch wel verschil moeten zien tov dag 5 toch? Zou het dan toch echt dat ik zelf hcg aanmaak? Ik heb niet het idee ongesteld te worden, heb 1,5 jaar lang tussentijds bloedverlies gehad en nu geen drup.
Het zou heel goed kunnen zijn dat dit inderdaad voor een deel je eigen hcg is! Zoals je zegt, zou het anders in principe alleen aflopen en niet donkerder worden. Het zou wel kunnen zijn dat je urine bij deze test wat geconcentreerder was, dus ik hou een slag om de arm. Maar als ik je testen zo zie heb ik goede hoop voor je . Als hij morgen of overmorgen weer wat donkerder is, dan is het grote kans dat het je eigen hcg opbouw is.
Dank je! Ja die slag om de arm hou ik wel na 2 misgelopen zwangerschappen en in de mmm zitten ik probeer mijzelf wel wat te beschermen terwijl ik ook denk; vorige maand had ik echt dunne aflopende lijntjes nu. Geen brede strepen die er binnen een seconde al duidelijk stonden....
Morgen maar de beta hcg prikken, dan heb ik in ieder geval meer informatie dan wat lijntjes. Volgens de assistente was het niet nodig , gewoon blijven testen maar ik wil gewoon een waarde. Gynaecoloog snapte het volledig en heeft formulier klaargelegd voor morgen
Ga je wel 2x prikken? Dus morgen en dan vrijdag weer? Want door 1x prikken weet je helaas nog niet of er ook eigen hcg bij zit
de gynaecoloog belt het door dus denk dat ze wel dat zal voorstellen. Of gewoon blijven testen, als de test op blijft lopen kan het ook niet missen. Maar heb liever tweede bloedtest. ze zal een echo voorstellen met 5 week ivm vorige bbz die al knapte bij 6,5 week (en pas met 9 week week werd geopereerd).
Dit kan geen pregnyl alleen meer zijn.... Nadat ik gisteravond ineens weer ging kokhalzen bij het tandenpoetsen (net als bij nr1), de noten niet met meer lust en de douchegel van mijn man extreem vies vindt. wist ik het al wel zeker. Maar de toename bevestigd het.
De allerlaatste test die ik doe en de allereerste test waarin dit echt 100 procent mijn eigen hcg is. Pregnyl is volledig afgebroken nu. Meer testen heeft ook geen zin, duidelijk wordt het niet haha. Echo staat gepland over 1,5 week.