ben ff op zoek naar inspiratie Ze heeft zoveel al en kan het even niet bedenken. Zelf vraagt ze een tekening dus misschien moet ik straks maar even gaan kleuren
Misschien een leuk spel? Wij hebben nu recent knibbel knabbel knuisje besteld. Moet het nog binnenkrijgen hoor. Een leuk stickerboek? Of een prinsessen aankleedpop van magneetjes? Iets voor buiten, bijvoorbeeld een step? Nu 1tje in de aanbieding bij kruidvat.
Hier vieren we aanstaande maandag 2 verjaardagen waaronder de 3e van de oudste. Wat ze krijgt van de visite, uit mijn hoofd: - klei en vormpjes etc (hebben we nog niet dus basisset) - doktersset van FisherPrice - speeltent - grote rijgkralen - buitenspeelgoed (stoepkrijt, bal etc) - xylofoon rest weet ik even niet meer, maar dit was in ieder geval wat ik op het lijstje had staan
Mijn dochtertje wordt volgende maand 3 en wil graag een hamster in een kooitje....hmmm voorruit dan maar. Verder weet ik nog niet of we haar een fiets geven of een schommel voor buiten in de tuin. De blokken van Hello Kitty zijn hier favoriet dus waarschijnlijk daar nog iets van en een portable cd speler dat ze op haar kamertje naar de luistersprookjes kan luisteren en haar muziek kan draaien. Heb een hele leuke roze gezien die makkelijk te bedienen is.
Chloe heeft een interactieve babyborn pop met kinderwagen, paard speciaal voor de pop, krijtbord en de Dora laptop gekregen?
Lisa heeft gekregen: Duplo Badpak met Ariël erop Douchespul Mega Mindy hagelslag Gieter Barbie Setje boerderijdieren Knutselsetje
Fiets Dora puzzels Dora 3 in 1 spellen Prinsessenjurk/schoentjes/tasje Poppenkleertjes Bakspulletjes (koekvormpjes/deegrollertje/siliconen vormpjes)
Wij hebben onze dochter een Storio gegeven op haar 3de verjaardag. Van opa en oma heeft ze een babyborn gekregen en van mijn ouders gewoon een kleinigheidje met geld.
Ons dochtertje is begin maart 3 geworden en is mega verwend: - van ons een fiets - radio met discolamp - klei - van meerdere pinypon spulletjes, winkelcentrum, auto, verschillende poppetjes etc. (heb expres 1 soort speelgoed bevraagt, zodat ze echt ergens uitgebreid mee kan spelen en niet van alles wat heeft) - verkleed kleding - bruine baby Born pop..ze moest en zou een pop, en oma wilde er heel graag 1 geven(we hebben een echte poppenmoeder)maar aangezien ze er al 3 heeft zei ik tegen oma: als je een getinte kan vinden, dan vind ik het ok! Haha aha - kralen rijgen - kleertjes
Ik heb uiteindelijk een interactieve babyborn pop gekocht met accesoires. wat ik leuk vind aan die pop is dat het kan plassen op het potje en zelf is ze nu overdag zindelijk dus kan ze mooi dat na spelen. En een combi kinderwagen met luiertas en nog wat setjes poppen kleertjes. Ze had wel een pop maar niet eentje die van alles kan. Van de visite is het nog afwachten, heb zo`n kadobox gevuld maar afwachten wat ze meenemen.
Onze dochter heeft gekregen: * Half hoogslaper (ze wilden graag een bed met trapje) * Dublo trein * Chugginton interactief * Kleertjes * Knutselspullen * Gezelschapsspel * Puzzels * Spulletjes voor babyborn * Haarspeldjes/clipjes etc
Onze dochter heeft van ons een kinderfototoestel gekregen. Ze is er helemaal gek van! Andere dingen die ze leuk vond waren een loopfiets, knutselspullen, puzzel, gereedschap om papa te helpen klussen, waterspeelbaan met bootjes enzo, kralen om te rijgen. Spikkel hier ook erg veel knutselspullen. Ze heeft een schaar, stiften, potloden, opbergetui, kleurboek, stempelset, pons, iets met verf en figuurtjes en heel erg veel stickers gekregen. Ze vindt het erg leuk om stickers te plakken, daar omheen te tekenen en dat weer uit te knippen en ergens op te lijmen.