Vraag ovulatietest: mooie opbouw en opeens niks meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sakura, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten.
    Dag 6 had ik een licht streepje, dit liep op tot en met gister (dag 11). Het werd steeds iets duidelijker maar geen knaller. Ik gebruik overigens de testen van 123thuistesten.

Het vreemde is, ik heb net weer getest, hele poos niks gedronken.. en nu is er gewoon bijna geen 2de streepje meer te zien.. :( Als ik heeeel goed kijk zie ik nog wat maar toch veel minder dan gister..

Is dit normaal? Ik dacht dat het juist een mooie opbouw hoorde te zijn.
    Ik heb gister en eergister ook steken in mn buik gehad en ben sinds vandaag een beetje ziek (verkouden en keelpijn). Kan dit mijn lh opbouw beinvloeden?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou nog even doortesten. Maar het kan best zijn dat je ei al is gesprongen zonder knalpositieve test. Niet iedereen krijgt een knalpositieve test.

En het is beter om rond de middag te testen. Zo rond 12 uur. Lh bouwt zich s ochtends op en is rond de middag op zn hoogst.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het oplopen van ovutesten heeft helaas niet altijd bij iedereen iets te zeggen.
    Dacht ik eerst ook en had zelfs niet eens een licht 2de streepje.
    Opeens had ik een verschrikkelijke knaller:D zomaar uit het niets.
    En zie mijn banner;)

Gewoon door testen

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ah oke dus het hoeft geen opbouw te zijn :)
    Ik was al aan het zoeken op het internet en dan zie je zo'n mooie opbouwende lijn en dan opeens een piek en dan vrijwel niks.

Ik zal nog even doorgaan met klussen haha ;)

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Had ik inderdaad ook niet, ik testte twee keer op een dag, en zie mijn banner :D

6. Sakura

Sakura Niet meer actief

Jij had ook geen positieve ovu test maar toch een eisprong?

Voor mij is het denk ik nog wat vroeg in de cyclus.. Ik had al wel hoofdpijn, steken in mn buik en borsten maar misschien begon dat gewoon heel vroeg, dat mn ei pas volgende week komt ofzo :)
    Ben nu ook een beetje ziekjes.. :(

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb precies hetzelfde. Ook oplopende streepjes en nu weer aflopend. En geen knaller ertussen. Had wel pijnlijke borsten en onder in m'n buik pijn dus ik ken dat onzekere gevoel. Ik heb de testen van zwanger en kids. Zal de foto voor je erbij doen. Gelukkig heb ik dit niet alleen. Werd er behoorlijk onzeker/ in de war van. Succes

8. Sakura

Sakura Niet meer actief

Zo leek het bij mij ook, alleen dan nog lichter opeens.. Net alsof de lh helemaal weg is.
    Ik zou toch echt zweren dat mn ei eraan komt.. Mn borsten voelen gevoelig en ik heb net even voor de grap gemeten en ze zijn 4 cm groter dan toen ik laatst meette. (voor mn menstuatie dacht ik dat ik zwanger was dus om mezelf gerust te stellen had ik het toen gemeten).

9. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik dacht ik post het hier even voor het geval er dames zijn die hetzelfde hebben.
    Vandaag had ik wel weer een duidelijke 2de lijn, dus we gaan weer gewoon verder tot de knaller komt!

10. djoon

djoon Niet meer actief

Ik heb dat ook al een paar posi testen maar ze lijken allemaal positief!
    Lastig hoor!
    Gewoon lekker vrijen;) en dan afwachten
    En ng ff doortesten!

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gewoon lekker door testen en blijven klussen. Ik heb nog geen enkele knaller gehad maar dat kan. Ik heb het vandaag aan mijn huisarts gevraagd en hij vertelde mij dat niet iedereen even veel hormonen aanmaakt. Net als bij zwangerschapstesten. Bij de een is er al wat te zien voor de nod en bij de ander pas na een week over tijd. Succes iig

Deel Deze Pagina