Hoi, vandaag is mijn NOD, het leek erop dat ik gewoon weer ongesteld ging worden, maar voorlopig nog niks te bekennen. Gister al getest D) en een heeeel vaag lijntje gezien. Vandaag lijkt hij wat duidelijker. Ik durf bijna niet te hopen aangezien ik dit eerder ook had en toen toch ongesteld ben geworden, maar toen had ik niet zo'n duidelijk lijntje als deze. Op de foto niet zo zichtbaar maar in het echt wel. Alvast bedankt voor het kijken!
Ik zie hem! Vind hem best duidelijk hoor. Vind hem wel wat licht voor je NOD, maar misschien je ei wat later geweest? Denk in ieder geval dat deze positief is hoor!
Bedankt voor jullie reacties ! Ik hoop het zo. Vind hem zelf ook nog wel licht voor NOD, heb volgens mij mijn ei niet zo heel laat gehad, en waarschijnlijk ook redelijk vroeg innesteling gevoeld. Morgen nog maar eens testen
ik zie hem duidelijk hoor! En ik heb bij onze eerste een negatieve test op mn NOD gehad, pas een week later was het duidelijk te zien. Heel gek is het dus niet hoor! Ik hoop dat hij elke dag duidelijker wordt voor je!
Bedankt dames ! Ik kan het niet geloven maar er staat vandaag nog steeds een streepje, en geen menstruatie te bekennen. Ben zo blij
@Pearll: ze blijven licht, maar wel elke dag ietsje duidelijker, hoef minder te turen zeg maar. Maar vind het nog steeds geen knal, dus ga over een paar dagen weer testen. Deze was van vanochtend:
Nou helaas sinds gister krampen en bloed, volgens mij gaat het mis. Heb met de verloskundige gebeld en die zei dat ik even moet afwachten of het doorzet. De krampen komen af en toe, minder heftig dan menstruatie, maar wel helderrood bloed met stolsels. Niet veel, maar wel wanneer ik op het toilet zit. Is er iemand die me even met beide benen op de grond kan zetten, dit afwachten vind ik vreselijk.