Aaa meid wat sneu maar als je bloed incl. stolsels is dit meestal geen goed teken helaas. Sterkte is niet leuk...
Ohhhh wat vreselijk zeg! Dit was bij mij een slecht teken maar lees de laatste tijd ook wel eens verhalen dat het bijv een tweeling kan zijn geweest of iets anders wat de bloeding en kramp veroorzaakt. En de onzekerheid is het ergste hè pffff weet precies wat je meemaakt ik had het met 7 weken en de week ervoor was alles nog goed met de echo..
@Pearll: inderdaad, heb liever dat het duidelijk helemaal over is. Wat naar zeg met 7 weken na een goede echo, dat lijkt me ook echt heel moeilijk dan heb je het ook al echt gezien.
Hoop inderdaad voor je dat het een tweeling is en de ander van de twee vast blijf klampen bij je, Zulke dingen zijn nooit leuk om mee te maken, Waarom het is uitgevonden een miskraam.. Geen idee.. Maar je wenst zoiets niemand ! Hoop voor je dat alles op z'n pootjes terecht kom en dat je blij zwanger kunt zijn, Duim voor je! X
Dankje Kerstmuts, maar ben bang dat het over is. Ben gister het vruchtje verloren. Een tweeling zou leuk zijn maar voorlopig moet ik ervan uitgaan dat we opnieuw gaan beginnen. En inderdaad, wie heeft dit nou weer bedacht. Ik weet heel goed dat het nog heel pril was, maar damn wat komt het ongelooflijk hard aan.