Wij zijn bezig voor ons tweede kindje. Deze maand is mijn temperatuur veel hoger dan voorgaande maanden, vandaag is mijn nod, temperatuur is nog hoog maar ik heb wel een negatieve zwangerschapstest. Iemand een verklaring?
Je eisprong moet sowieso 1 dag later gezet worden Gisteren zat je dus op 13 dpo en was je temp al iets dalende. Hoe is je temp vandaag?? Temp je wel elke dag op dezelfde tijd en na evenveel slaap (en rectaal) direct na het wakjer worden.
Bedankt voor je reactie. Wat goed en fijn dat je dat zo snel kunt zien. Mijn temperatuur is vandaag gezakt naar 36,65 dus ik zal vandaag helaas wel ongesteld worden. Ik probeer elke dag op hetzelfde tijdstip te temperaturen, echter wordt mijn dochter wel eens eerder wakker en dan temperatuur ik eerder omdat ik dan mijn bed uit moet. Ik temperatuur sowieso rectaa Ik probeer elke dag op hetzelfde tijdstip te temperaturen (rectaal), maar als mijn dochter vroeger wakker is dan lukt het helaas niet altijd. Mijn temperatuur is vanochtend gezakt naar 36,65 dus ik zal vandaag wel ongesteld worden . Super fijn dat je zo snel hebt gereageerd en knap dat je dat zo goed kunt zien dat de eisprong een dag later is geweest. Groetjes Laura
Ik ben inderdaad ongesteld geworden vanavond. Weet jij toevallig of dit geldt als vandaag of morgen qua 1e dag van de cyclus? Nogmaals bedankt voor je reactie en we gaan weer voor de volgende poging.
Als je na 21 uur ongesteld bent geworden moet je dat rekenen als de dag erop cd1. Was je gelijk goed ongesteld of nog licht?