Wie wil even meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Laura271, 28 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura271

    Laura271 Lid

    25 sep 2016
    18
    0
    1
    Ede
    Hallo,

    Ik heb even een vraagje. Vorige week donderdagavond had ik een positieve ovulatietest. Toen ik de volgende ochtend nogmaals een test deed was de test negatief.

    Nu is het dinsdag en FF geeft nog steeds geen eisprong aan. Kan het zijn dat ik deze nu toch niet gehad heb?

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    Groetjes,
    Laura
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je rectaal?
    Elke ochtend op dezelfde tijd, direct na ontwaken en na evenveel slaapuren?

    Ik zelf denk dat jouw eisprong op zaterdag was, met op maandag een gele lichaamsdip.
    Ik denk dat FF het kruis niet zet omdat je temp op woensdag de 22 hoger is door je open bol.
    Zet die maar eens terug naar 36.55, dan zal hij denk ik wel een kruis gaan zetten ;)
     
  3. Laura271

    Laura271 Lid

    25 sep 2016
    18
    0
    1
    Ede
    Bedankt voor je reactie. Ja ik temperatuur elke ochtend rectaal om half 7. Vanochtend alleen niet omdat mijn dochter vanochtend om half 6 al wakker was ;) Het aantal uren slaap per nacht varieert, mijn dochter slaapt namelijk niet altijd de nacht door.

    Ik heb de temperatuur op woensdag 22 mei op 36,55 gezet en dan krijg ik inderdaad een kruis te zien. Is het slim om deze temperatuur zo te laten? Misschien een stomme vraag maar wat houdt de gele lichaamsdip in?

    Nogmaals bedankt! Fijn dat je gereageerd hebt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Aha, je gaat er dus wel eens in de nachten uit? Dat verklaart ook wel een hoop ;).

    Een gele lichaamsdip zie je wel eens als het overgebleven lege follikel progesteron gaat aanmaken. Dan dipt je temp en gaat de dag erna verder omhoog ;)
     
  5. Laura271

    Laura271 Lid

    25 sep 2016
    18
    0
    1
    Ede
    Thanks voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina