Net een zwangerschapstest gedaan van zwanger en kids. Ik zit 1 dag voor mijn nod (uitgaande van mijn langste cyclus). Heb niet getest met ochtendurine (niet slim, weet ik). Maar ik hoorde laatst van iemand dat de tests van Z&K niet zo betrouwbaar zijn, in de zin van dat ze vaker een licht streepje geven als je niet zwanger bent... Iemand ervaring? En wat denken jullie van de test?
ik zie een streep!! over twee daagjes nog eens testen dan moet die donkerder zijn! Van mij een voorzichtige gefeliciteerd meid
ik zie ook een streep! hopelijk test je over 2 daagjes donkerder! Van mij ook alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zeg: van harte gefeliciteerd meid! Geweldig voor jullie!
Ik zeg ook volmondig gefeliciteerd, maar kanme voorstellen dat een nw testje over een paar dagen je wat meer moed geeft.
Ik zie hem ook hoor!! Ik had zelf ook zo'n test vandaag dus voorzichtig gefeliciteerd Dit was die van mij:http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113595d1291792196-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-p1020294.jpg
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik ben erg benieuwd hoe ik de komende dagen test... Wil echt niet te vroeg juichen namelijk. Morgenochtend even testen met de 2v5.. Sloppy: idd bij jou ook twee streepjes! Wanneer ga jij testen??
bij mij begon het ook met een heeeeeeeeeeeeele vage streep....ik zeg heeeeeeeeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd
Sloppy: test je morgen weer met zo'n zelfde test eigenlijk? En mooie geboortedatum van je dochtertje zeg! @ rest: echt bedankt dat jullie willen meekijken. Ik kan het zelf nog niet echt geloven, dus morgen even een nieuwe test denk ik..
@Sparkie: Bedankt, ja die geboorte datum is zeker heel mooi. Zit hier achter mn laptoppie te twijvelen of ik nog een keer moet testen..... Ben zo bang dat hij nu weg is.