Dit is raar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door booboo22, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

ik had vanmiddag een ovulatietest gedaan om gewoon te kijken wat hij aangaf, terwijl hij positief aangaf op 5 februari, en daarna is het streepje afgezwakt en vandaag is ie ineens weer zo paars dat het lijkt alsof ik mijn eisprong weer heb?dat kan toch niet?of kan het een eventuele bevruchting zijn die die aangeeft?check mn album...

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Is de laatste test op de foto die van vandaag? Die is niet zo donker als je positieve test hoor op 5 februari. Mocht een ovulatietest een zwangerschap aangeven kan dat nog niet zo snel hoor. Na de positieve ovulatietest volgt de eisprong en dan pas de bevruchting. En jou positieve test was 5 februari dat is pas 4 dagen geleden. Ik heb toevallig ook positief getest met ovulatie test maar dit was 4 dagen voor nod.

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja dat is de laatste maar de vraag was dat ie nog zo paars kan zijn, dat ie dus donkerder is dan de dagen na 5 februari..

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja dat kan je hebt altijd wel LH hormoon in je urine alleen tijdens je LH piek heb je een donkere test. Heb ik zelf ook gehad na mijn eisprong!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid. Mijn sensitestjes zijn na mijn ei eigelijk gewoon wit. Maar iedereen heeft idd altijd LH in de urine, ook als je niet ovuleert. De streepjes van vandaag zijn wel donkerder als die van voor je ei.. Test je wel door? Wie weet heb je wel een dubbele eisprong deze maand in je andere eierstok? Maar dat kan volgens mij ook niet, want stel je krijgt een dubbele eisprong, dan moet links en rechts volgend mij tegelijk springen.. Dus ik denk gewoon de ' normale ' LH die iedereen in de urine heeft, al blijft het gek dat ze eerst licht werden en toen donkerder.. Maar je ei is duidelijk geweest aan je test van 5/2 te zien
    Liefs daantje

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb een cyclus gehad dat ik wel een lh piek had maar mijn ei niet was gesprongen. Dit kon ik zien door temperaturen. Later in mijn cyclus knal testen en toen was mijn eisprong echt geweest. Ik hoorde van de gyn dat de wel eens voor komt.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Klopt, had ik nogineens aan gedacht.. Dat kan oa door stress komen of gewoon zo.. Heb je je ei wel gevoeld? Liefs

8. Trees

Trees Niet meer actief

Na mijn ei heb ik vaak ook nog behoorlijke donkere testen en het verschilt echt per dag hoe donker ze zijn. Geen idee hoe het kan, maar misschien wisselt de hoeveelheid LH in je urine en dat in combinatie met de ene keer meer/ minder drinken etc. Ik kan geen andere verklaring bedenken, maar het is volgens mij niet raar ofzo. Eventueel voor de zekerheid nog even doortesten?

9. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hey nee ik heb geen ei gevoeld, ik voel dat echt niet...

Deel Deze Pagina