Goedemorgen, ik ben deze maand begonnen met de Zwanger Worden capsules van Etos. Heeft iemand hier ervaring mee? En was jouw temp hier ook zo mega stabiel van? Gr. Caroline
ik slik ze ook, had hiervoor eigenlijk ook altijd een heel regelmatige cyclys dus weet niet of het echt effect heeft, maar ik had er veel positieve ervaringen over gelezen. Mijn temp schommelt niet heel erg, heb duidelijk begin van mijn cyclus een lagere en laatste deel een hogere. Voel me verder ook prima bij die capsules, heb het idee dat je toch net even iets extra's doet door de multivitaminen.
Ik heb normaal ook een regelmatige cyclus. Dit is de derde maand na mijn miskraam, dus mijn cyclus was nog wat herstellende. Ik ben benieuwd wanneer mijn eitje gaat springen. Mijn baarmoedermond staat al een aantal dagen open.
Hoi, Ik slik die tabletten van de etos ook maar mijn temp is niet heel stabiel. Kunnen jullie misschien eens kijken naar mijn kaartje ? is het wel normaal al die bergen ?
Herkenbaar. Ik zit ook al 20 dagen bijna dagelijks op 36,4. Meet voor de gein nog wel ns in de avond en dan issie een stuk hoger, dus het ligt niet aan m'n thermometer