Hoi allemaal ik heb een klein vraagje.. Kunnen zwangerschaps testen negatief aangeven nadat je een ontsteking of infectie heb gehad?zou dit hier invloed op kunnen hebben? Heb namelijk een blaasontsteking en schimmelinfectie gehad.. heb hiervoor antibiotica gehad en het is nu zo goed als weg.. ben vandaag met de pillen klaar.. hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven groetjes
Nee, volgens mij beinvloeden dit soort medicatie niet de uitslagen van testen... Het kan wel zo zijn dat je nu heel veel moet drinken en dat je urine daardoor minder geconcentreerd is... maar ik denk dat de testen dan wel positief moeten worden als je morgen of overmorgne mweer test. Waar zit je in je cyclus?
ik weet wel dat door een blaasontsteking de test vals positief kan worden.dat heb ik wel eens gehad maar dan is de streep heel licht.
Naar mijn weten heeft dit geen effect op de test , op de verpakking staat alleen dat bepaalde hormoon behandelingen effect kunnen hebben op de test al dan niet negatief.
ik zit vandaag op dag 27.. Nog geen ongi te bekennen.. ik heb pco en heb dus hormonen moeten slikken voor een ei sprong te krijgen.. Ik zie dat de meningen wat verdeelt zijn of het we of geen invloedkan hebben op de testen.. zou ik hier iets over op internet kunnen vinden? Groetjes