wie wil even naar mijn sensitest ovutesten kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SeaShell, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden,

wie wil er even naar mijn sensitest ovutesten kijken in mijn album?

kan ik deze van vandaag als positief beschouwen of zou die nog donkerder moeten worden? en hebben jullie ook altijd lichte streepjes ook al komt je ei er niet aan bij de sensitest ovu?

liefs Daantje

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind ze nog niet overtuigend, misschien dat hij morgen nog wel donkerder is.
    Je kan inderdaad altijd lichte streepjes hebben.
    Ik heb sensitest ovutesten in mijn album staan.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zou zeker 'klussen', want je bent denk ik al hartstikke vruchtbaar (zeker omdat het zaad wel even overleefd). Morgen uiteraard nog eens testen om te kijken of de tests nog een donkerder streepje geeft.

4. SeaShell

dankjewel meiden! Heb gister en vandaag geklust, ben benieuwd of de streep morgen donkerder wordt.. Wordt de sensitest bij iedereen knalpositief of zou het goed kunnen dat dit het donkerst is dat hij zal worden? Liefs Daantje

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Dit kan maar zo het donkerst zijn hoor. Mijne is ook nooit zo donker als de controlelijn geweest... :) (ook sensitest)

6. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Die van mij kunnen ook donkerder worden als die. Je hebt iig goed geklust, morgen nogmaals testen en mogelijk is 'ie dan wel donkerder.

7. SeaShell

Dankjewel meiden :) weten jullie trouwens of je de test tot aan het maxlijntje moet onderdompelen of is een klein stukje ook goed? ( dat dunnere wattestukje zegmaar)

8. SeaShell

hoi meiden,

heb net weer een ovutestje gedaan.. ( zie album)

zou hij nog donkerder worden dan die van vandaag? of kan ik er vanuit gaan dat het streepje morgen licht/weg is?

liefs Daantje

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    daantje, dit lijkt me superpositief!
    Soms test ik 2 dagen positief soms 1 dag dus het kan morgen donker zijn maar hoeft niet, maar dit is echt positief hoor.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    lijkt me positief!

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Succes zeg! Ziet er goed uit :)
    Denk zelf dat je vanavond je ei hebt (schijnt zo te zijn in de winter, dat je 's avonds ovuleert, las ik ergens :D)

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Daantje dat is een positieve test! Kijk naar mijn testen in mijn album die zagen er net zo uit!

13. SeaShell

Dankjewel meiden :D ik test sowieso nog even door, ben benieuwd of de testen morgen nog donkerder zijn of juist zijn afgenomen, ben iig wel blij met deze ovutesten :) heb nu ook echt een zeurderig gevoel in mijn linkerlies, hoop dat dat mijn eitje is. Als ik nu zwanger zou raken deze maand zou ik 26 okt zijn uitgerekend en zelf ben ik 27 oktober jarig en mijn vader en zijn tweelingzus op 25 oktober, zou heel bijzonder zijn dus.. Ik hoop het zo :) we zullen zien over een week of 2. Nog bedankt meiden! Liefs Daantje

14. SeaShell

Net mijn laatste ovutestje voor vandaag gedaan en deze is negatief.. ( zie album)

zie er een heel licht streepje op, dus vanmiddag was denk ik mijn piek of ik heb teveel gedronken haha ;)

15. SeaShell

En mijn piek is officieel helemaal weg..

dus hopelijk heb ik mijn ei gehad :)

niet gevoeld dat hij knapte zeg maar.. maar gister wel de hele dag een zeuderig gevoel in mijn lies gehad..

nu maar hopen dat het raak is

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Mijn ei springt meestal pas 2 dagen na de positieve test, ik weet niet wanneer je voor het laatst geklust hebt anders zou ik nog een ronde doen. ;)

17. SeaShell

hoop dat mijn ei eerder is gesprongen berbel :)

hier is waarom;

we wilde vandaag weer klussen,

alleen dan bellen mijn ouders weer, bij de 2 e poging belde weer iemand, en bij de 3 e poging gaat de bel..

haha, mijn mannetje is dol op klussen alleen heeft het na 3 dagen helemaal gezien..

we hebben nu gister, eergister, en de dag ervoor geklust , en gistermorgen was mijn ovulatietest knal en gisteravond was hij al helemaal licht zeg maar..

zou het dan ook kunnen zijn dat ik mijn ei al gehad heb? of zou het echt 48 uur na de piek zijn?

liefs Daantje

Deel Deze Pagina