Ik zit me zo eens af te vragen of jullie ooit wel eens iemand gependeld hebben waarbij er geen antwoord kwam? en hoe je dit dan brengt naar iemand. Bv. iemand wil graag weten of zij ooit zwanger wordt .... komt het dan wel eens voor dat je moet zeggen dat je pendel geen antwoord weet ... of dat je pendel zegt dat diegene nooit zwanger zal worden?? Groetjes Delia
ik leest ook mee er is ook voor mij gependel maar kwam niks uit dus uk ben eugenlijk ook heel nieuws gierig. Waarom en hoe kom dat groetjes
Ik heb welleens gependeld en mijn pendel geeft gaf geen beweging. Dan probeer ik het de volgende dag gewoon weer, kan zijn dat je pendel gwn even geen zin heeft. Ik heb ook meegemaakt dat ie overal nee op zei dan pendel ik ook de volgende dag weer, soms heeft het ook met je eigen energie te maken. Als je als pendelaar onrustig bent of moe ofzo kan je pendel nogal eens gek doen hahaha. MAAR een pendel geeft geen zekerheid he dus stel dat er bij iemand niks uitkomt of uitkomt dat die geen kinderen meer krijgt wilt dat niet zeggen dat dat ook werkelijk uit komt