Wie kijkt er met me mee? Heb deze maand iedere dag een ovulatietest gedaan vanwege onduidelijke cyclus. Heb geen temperatuur bijgehouden, wil ik vanaf volgende maand gaan doen. Nu leg ik eigenlijk pas voor het eerst alle testen onder elkaar en zie dat deze laatste week mijn testen gewoon steeds hetzelfde blijven. Ze worden niet lichter, maar er zijn steeds twee duidelijke strepen te zien. Wat moet ik hiermee? Heb ik nou geen eisprong gehad??
hier zit helaas nog geen eisprong bij. Hoelang ben je gestopt met de pil ? en wat waren je vorige cyclussen ? het kan ook zijn dat je geen eisprong hebt.
Zou het misschien kunnen dat je al zwanger bent? Of is dat niet mogelijk? Op de foto mijn ovu-test en zwangerschapstest van zwanger&kids, met dezelfde urine gedaan en ben behoorlijk zwanger en toch niet echt een knaller op de ovu (nooit een super knaller gehad ook en deze werd ook lichter na opdrogen).
Na mijn bevalling heel kort aan de pil geweest. 2 maanden. Daarna gestopt en geen menstruatie meer gehad. Drie maanden terug een Primolutkuur gehad. Toen een cyclus van 28. Daarna weer zoals normaal 33. En nu zit ik dus met deze cyclus (die van de foto). Heb bij de zwanger en kids nog niet 1x echt een knaller gehad in mijn cyclus. Ik wacht nog even mijn menstruatie af. Mocht hij er deze week nog niet zijn, dan een zwangerschapstestje doen. En anders volgende cyclus overstappen op andere ovulatietesten.