hoi ik zit met een vraag. Zoals je op mijn tempkaartje kan zien zegt ff met twijfel op dag 23 dit geloof ik zelf niet denk wel eerder maar wanneer. Ik heb op dag 14 een echo gehad daar zat een ei van 21mm dus je zou denken dag 15 gesprongen, maar dit gaat volgens mijn bloed niet op had een progesteron waarde van 24, nu ben ik dus de weg kwijt want mijn ei komt normaal tussen dag 8 en op zijn laatst op dag 12. Mijn cyclussen worden steeds langer en mijn menstruatie steeds minder. Wie wil mijn helpen dan weet ik of ik morgen kan testen of toch moet wachten tot dinsdag
Hoi Als ik jou kaartje zo zie, zou ik ook zeggen dag 15 (twijfel) of dag 18, want daarna gaat je temp pas echt omhoog. Ik zou sowieso nog een paar dagen wachten met testen, zeker omdat het deze ronde nou niet echt duidelijk is.
dank je vandaar dus ook mijn twijfel vorigemaand was het al niet anders word er een beetje moe van misschien toch maar ov testen erbij gaan gebruiken.
ik denk ook dag 15 toch... Zou je ook eens naarm ijn temp kaartje kunnen kijken, zie mij ntopic hierover wat i knet gestart heb vandaag, ben beetje desperate voor advies..XXXX
Bedankt voor het kijken naar mijn kaartje begin zelf te geloven dat hij dag 18 is geweest en dus woensdag mijn menstruatie krijg.
ik denk ook dag 18.. want op dag 15 is je temp niet 3 dagen lang 0.3 gestegen en na dag 18 is dat wel zo.