wie wil ff meekijken

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by AstridDi, Nov 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    in mijn album :):)

Woensdag/donderdag is mijn NOD!

1 test is Clearblue. Helaas weerkaatste de flits op het "dekseltje"dus die eraf gehaald.,
    Zonder flits genomen, dus foto is donker ;). Daarna ook in negatief gezet.
    Deze test is vanmiddag gedaan !!

2e test is huismerk supermarkt. Met eerste urine vanochtend gedaan. Na 3 min. kwam er een duidelijke streep, maar na 10 min werd die weer veel lichter, helaas pas later een foto gemaakt. En in negatief gezet ;)

Wat denken jullie ????

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Trallallaaaaalalaaa ik test mezelf helemaal gek :p:p:p:p
    Erg ben ik hoor :(;)

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey AstridDi, het spijt me het te moeten zeggen maar ik zie helemaal niks. Zolang je ontzettend moet zoeken naar iets, is er niets overtuigends.
    Het is pas echt duidelijk als je niet hoeft te turen!
    Veel succes met wachten op je NOD en ik hoop dat het dan duidelijk mag zijn voor je.

Liefs, DeeLighT

4. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Hoi hoi,

Waarom test je niet op de dag van je NOD of een dag na je NOD ?

Koop anders een CB test met digitale zwangerschaps indicatie, die zegt gelijk of je zwanger bent of niet, want dit is geld weggooien aan allemaal testen en dat is zonder van het geld :(

Groetjes

Donja

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hoi Donja,

Ik test vroeg omdat 1) ik symptonen heb, die ik normaal nooit heb gehad, en ben al 12 jaar pilloos ;)
    2) omdat ik nu medicijnen prik om mijn lichaam in de " overgang" te brengen, als voorbereiding op IVF. Als ik zwanger blijk te zijn, moet ik daar direct mee stoppen, dus wil zsm weten of ik zwanger ben ;)

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    AstridDi: nu je dit typt kan ik me wel voorstellen dat je gaat turen ja.
    Maar kan je in jouw geval niet een bloedtest laten doen?

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    @Deelight, Heb er om gevraagd afgelopen donderdag bij de gyn. Maar omdat het niet veel kwaad kan die hormonen 1 weekje te spuiten en dan achteraf zwanger blijkt te zijn. Maar het is niet echt een aanrader om die hormonen te spuiten tijdens zwangerschap natuurlijk ;)

We wachten gewoon nog ff af!
    Heb nu blauwe streep-testjes gedaan.
    Ga morgen maar weer voor de kv 2-5 euro. Dat zijn roze streepjes, misschien brengen die geluk :):)

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Maar ik hoefde ook niet te turen op die streepjes hoor! In mijn handen stonden ze er, maar gewoon heel licht, de duidelijkste was die van vanochtend (supermarkt)! Baal dus ook enorm als een stekker dat ik niet gelijk een fototoestel in mijn handen had toen ik de test deed :(:(:(

9. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    daarom pas je ook zo goed in ons ASZ clubje meid!!
    snap je wel hoor,,heb het vandaag ook weer geprobeerd maar is gewoon nog ff te vroeg:)
    denk dat ik wat zie maar tuur me eigen helemaal de rambam:(:$
    hoop echt voor je dat ie vd week duidelijker wordt.
    liefs erica8)

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

#10 cindybaby71, Nov 1, 2009
    Last edited by a moderator: Nov 1, 2009
    ik snap niet dat het streepje dan verdwijnt na 10min?:$ ik ben 35 weken zwanger en op mijn test van 35 weken geleden staan alle 2 de streepjes nog even duidelijk :(

by the way .ik zie ook niks op je testen:(

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Sorry, ik zie niks...

En een streepje verdwijnt over het algemeen niet binnen 10 minuten, over het algemeen blijft een streepje staan als je zwanger bent. Als het meteen weer wegtrekt, is de uitslag negatief. Ik heb ook wel eens een streepje gehad, wat daarna wegtrok. Ik was niet zwanger. Een streepje is ook met het blote oog duidelijk zichtbaar. Als je de test moet slopen en een foto in negatief moet zetten, dan kun je er dus vrij weinig mee.

Als de hormonen echt kwaad kunnen, dan had de gyn je een bloedtest laten doen en was op basis van die uitslag een beslissing genomen. HCG is een week na de eisprong in je bloed te zien.

Ik zou ophouden met testen, want dit heeft niet zoveel nut. Het kost je handen vol geld en de uitslag zegt nu helemaal nog niks. Niet als het negatief is en ook niet als het positief is. Ik zou pas woensdag weer een test doen, als je dan niet ongesteld geworden bent.

Succes!

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    sorry meis maar ik zie ook geen streepjes. Ik zou ook gewoon nog even wachten tot je NOD en dan weer testen als je ongie weg blijft. Is HEEL moeilijk I know, maar scheelt je wel geld ;)
    Ik goop dat je van de week een posi test heb :D
    Succes meis!

13. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Das vreemd. Die supermarkt test (waarbij het duidelijke streepje na 10 min. heel licht werd) heb ik na het maken van de foto, weggelegd en niet meer na gekeken. Totdat ik hem vanochtend weg wou gooien.
    Staat er nu een blauwe pennestreep met een mooie lichte brede uitloop.
    Hij ziet er dus nu uit zoals de controlestreep, alleen lichter.

Ik snap er niks meer van *zucht*;);)

14. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wacht gewoon een dag of 4 dan ben je 2 dagen na je nod en dan zal de streep ervan af knallen :) zonder de test te moeten slopen :$

even geduld en veel succes ;)

15. desteny

desteny Actief lid

Dec 13, 2005
    272
    0
    0
    sorry meiss maar ik zie ook geen streepjes die een posi-test moeten maken....
    Hoop dat je over een paar dagen alsnog posi test...

Alicia

16. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Sorry maar ik zie m ook niet!!!!
    Wacht toch gewoon even....hoe moeilijk het ook is.......

Succes ermee....

Liefs Brigitte

17. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Sorry ik zie bijna niets een heel klein streepje mischien maar dat is echt niet doorslaggevend. je moet hoe moeilijk ook nog even wachten. ik weet wat het is hoor streepjes kijken ;) maar ook weet ik dat het veel geld kost en je er waarschijnelijk niet veel mee opschiet.
    Nog even wachten meisie hoe moeilijk ook, maar natuurlijk ga ik voor je duimen en hopen dat je super zwanger bent en donderdag hier een knaltest neer gaat zetten!

Liefs Wilma

Share This Page