Hoi dames, Wij zijn vrijdag begonnen met ronde 1 en ik ben nu voor het eerst ook ovulatie testen aan het gebruiken. Nu verwacht ik eigenlijk vandaag of morgen mijn eisprong, maar ik heb vandaag om 14.00 getest toen was de test donkerder dan de afgelopen dagen maar niet zo donker als de controle streep, en net om 18.00 heb ik weer getest....deze keer stuk donkerder als vanmiddag maar nog niet 100% gelijk aan de controle streep. Zitten we dan goed om vanavond weer te klussen (wij klussen om de dag ivm productie) en het hierbij te laten deze ronde, of heeft het zin om dan dinsdag nog eens te klussen? Nog even een wat minder frisse opmerking, vandaag heb ik wel echt mega veel slijmerige (eiwit achtige) afscheiding.
het zou heel goed kunnen dat de lijntjes bij jou gewoon niet donkerder worden. als je veel vruchtbaar slijm hebt (je kan er draden van trekken en is eitwit achtig) dan zit je eitje er aan te komen. ik had 2 dagen voor me eitje vruchtbaar slijm. gister is me eisprong geweest en vandaag weer creame achtige afscheiding. ik zou vanavond sowieso klussen en toch eventueel morgen weer. als je eitje vandaag of morgen springt dan heeft het weinig zin om dinsdag nog te klussen. succes!
Bedankt voor je antwoord! Heb inderdaad (ahumm) vandaag behoorlijk wat eiwit achtig slijm en kan er draden van trekken. Morgen nog eens klussen zit er niet in, vandaar dat ik me een beetje druk maak over het juiste moment. Vind het ook erg moeilijk in te schatten allemaal omdat het aantal dagen in mijn cyclus nog wel eens verschilt heeft in het afgelopen jaar.
Gewoon nog 1 of 2 dagen doortesten. Na de positiefste ovutest volt je ei binnen 24 tot 48 uur dus ik zou ook zeker nog een keer extra klussen Succes!
Had vandaag aan het eind van de middag dus een knal positieve test....de test streep was een stuk donkerder dan de controle streep. Is ook voor het eerst nu dat het me opvalt dat als ik ga zitten ik wat pijn links onder in mijn buik voel...dus neem aan dat dat dan toch het eitje is dat op komst is. Gaan dus toch morgen middag nog maar eens klussen.
En voor de zekerheid zou ik nog 1 dag zeker doortesten. Pas als de streep weer lichter wordt of weg is zou ik het 100% vertrouwen! Klus ze!