Hallo meiden, ik heb deze maand voor het eerst ovutesten van Babyboomshop gebruikt en ook zwangerschapstesten gekocht. Nu dacht ik dus mijn eisprong te hebben getest. Maar nu het punt: ik lees overal negatieve ervaringen met de producten van Babyboomshop. Is mijn resultaat dan wel betrouwbaar? En wat moet ik straks denken van die zwangerschapstesten? Ik moet erbij zeggen dat ik ovustesten altijd braaf rond het middaguur doe, vanwege de grootste kans. En ook zwangerschapstesten doe ik voor de zekerheid alleen met ochtendurine en op mijn NOD ookal zeggen sommige handleidingen dat je op elk moment van de dag en al dagen voor je NOD kunt testen. Kortom, is er iemand die WEL positef is over Babyboomshop? Natuurlijk hoor je altijd alleen de klachten, niet de goede verhalen. Dus ik ben benieuwd of die er wel zijn.
Ben ook wel erg benieuwd, ben ook net een paar dagen geleden voor het eerst begonnen met ovu testen ook van babyboomshop.
ik heb deze ronde ook voor het eerst met babyboomshop ovu testen gedaan en mij zijn ze super bevallen. had vorige maand sensitest en die vielen voor mij echt tegen. had nu op dag 13 savonds een mooie posi ovu test en daarna waren ze op dus heb ik kruitvat testen gehad en daar ook vanmiddag posi mee getest en vanavond negatief dus de testen gaven hetzelfde resultaat en ook had ik vruchtbaar slijm al 2 dagen en vanmiddag opeens steekjes in me liezen dus toen is me eitje gesprongen. ik denk dat als je ovu test echt posi was en na max 3 dagen weer negatief dat de testen gewoon het juiste hebben weer gegeven en dat je je eitje hebt gehad. met babyboom zwangerschaps testen heb ik geen ervaring, heb ze wel thuis liggen maar moet nog 2 weekjes wachten succes!
Deze maand ben ik ook begonnen met babyboomtesten. Vanaf dag 11 en dan rond 13.00u. telkens. Met de ovu testen had ik 4 dagen 2 strepen van dezelfde kleur. Op dag 5 was hij wel ietsje donkerder maar ik dacht, Jaaa.. dat wìl jij gewoon zien! Dag 6 niet getest, was het zat.:x Maarja dag 7kon ik het weer niet laten natuurlijk. Alleen deze keer maar 1 streep. dus ik alles op een rijtje leggen en vergelijken en toen zag ik het verschil dus ik denk toch dat ik een eisprong gehad moet hebben. Ik had eerlijk gezegd beter resultaat verwacht. Maar heb geen ervaring met ander ovu testen. En ook daar hoor ik wel klachten over. Dus tja.. Ik heb wel direct 1 van de 3 zw testen gebruikt. Zodat ik meer zekerheid zal hebben over het resultaat als ik echt ga testen. Hier had ik duidelijk maar 1 lijn. Gelukkig geen indrooglijntje o.i.d. te bekennen. Dus ga er van uit dat hij nega, zo eruit moet zien. Ik ben ook wel benieuwd naar andere babyboom-ervaringen. Zit nog in twijfel wat ik volgende maand ga doen. Misschien sensitest of toch maar weer babyboom Groetjes Gwen
Ik kon prima mijn ei vinden met babyboomshop. Het is even wennen met aflezen maar wel duidelijk een positieve test te vinden. De zwangerschapstesten zijn niet snel positief (niet voor NOD), als je 5 -6 weken zwanger bent knalt het pas eraf, dus die vind ik minder.
De ovulatietesten heb ik ook van babyboomshop, ben wel tevreden. Heb ook steeds mijn ei kunnen vinden. Over de zwangerschaps testen kan ik nog niks zeggen.
Ik heb er ook goede ervaringen mee, telkens als mij ei in aantocht was, was de ovu.test echt ook pas positief! Dus hier heel tevreden. Met de zwangerschapstesten van hun geen ervaring.
Ik zat dus al een dag of wat met twijfels over deze ovu testen, voornamelijk ook omdat het de eerste keer is dat ik ovu testen gebruik. Maar...........nu had ik dus net echt een KNAL POSITIEVE test!!! De test streep is dus een stuk donkerder als de controle streep!
Nou, toch heel wat positieve reacties. Ikzelf dus ook wel, want ik heb mijn ei met een dikke streep gespot. Maar ja, al die negatieve verhalen brachten me dus aan het twijfelen. Zo zie je maar weer; het zijn alleen negatieve ervaringen die je terugleest. Maar dat is dus geen evenwichtig oordeel.