Onlangs heb ik in een goede aanbieding een tablet gekocht: Het is een 7" tablet met android 4.0 van Cherry Mobility M667. Er zit een leren hoes bij en een schermprotector, zodat er geen krassen op komen. Behalve voor het plakken van de schermprotector en het instellen door mijn man is de tablet niet gebruikt. Ik wil er 75 euro voor hebben (vaste prijs). Vorige week kwam mijn man met een iPad thuis van zijn werk, waardoor we deze tablet niet meer nodig hebben. Bekijk bijlage 245927 Hieronder de specificaties (van internet afgehaald): Cherry Mobility M667 7" Android 4.0 tablet - 7 inch capacitive multi touch HD scherm (17,5 cm) - 1.2 GHZ Cortex A8 processor. - 3D accelerator voor snelle games, 512 MB DD3 geheugen. - 4 GB opslag ( uitbreidbaar met micro SD ). - 1.3 MP camera, speakers en microfoon. - USB + HDMI full HD aansluiting. - Draadloos Wi-Fi b/g/n. - Extra sterke accu. - 2 jaar garantie. - microfoon - camera - video MKV AVI RM/BMVB FLV MPEG-1/2 - muziek MP3 WMA APE FLAC AAC. AC3. WAV - afbeeldingen JPEG BMP GIF PNG. TIF - Android market Bekijk bijlage 245928