Als je je op de site HEBBEDEAL - Home inschrijft voor de nieuwsbrief kun je een gratis dvd uitzoeken en die krijg je dan thuis gestuurd
ooh jammer dat pikt ie niet! Maar goed ik geef niet zomaar op...heb ook internet op mn telefoon en dan "herkent" ie me niet
oei dat klinkt wel heel erg eng hahahaahaha maar nee mij lukt het ook niet. Jammer want gratis blijft leuk!
hoi, heb me ook aangemeld maar weten jullie zo wat een mooie film is in de rij? de titels zeggen mij niet zoveel. gr
Heb besteld. Kende de site niet. Jullie wel? ben benieuwd hoe snel we de dvd in huis hebben. Welke hebben jullie besteld? ik wedding crashers
Heb ook besteld @Zohra; bij elke dvd staat een knopje 'lees meer'. Als je daar op klikt staat er een korte beschrijving van de dvd.
ik heb the pianist besteld en al ontvangen goede oorlogsfilm.. heb um al een keer gezien maarjadeze had ik nog niet in me verzameling. de meeste van de andere films heb ik al gezien of heb ik op dvd..
ja dat wilde ik ook doen maar ik krijg steeds de melding dat ik al lid ben dan de nieuwsbrief. Dus ik dacht gaat per ipadres