Hoi, Weet iemand of de Mama-basics collectie van Hema ook gewoon in de winkels te verkrijgen zijn? Ik was hier laatst in de Hema en zag zo op het oog niks hangen dus vroeg me af of het misschien alleen online te bestellen is? Wanneer het wel het geval is (ook in winkels te verkrijgen), waar in de omgeving Dordrecht? Alvast bedankt!
Niet elk filiaal heeft het. Je kan het altijd online bestellen en dan alsnog in de dichtsbijzijnde winkel ophalen.
alleen jammer dat ze bijna niks meer in mijn maat hebben in de webshop, zie ik nu. Weet iemand een filiaal die het verkoopt omgeving Dordrecht?
Hier in Meppel en Zwolle is het ook gewoon in de winkel te koop. Niet echt in de buurt sorry Even rondbellen inderdaad, dan moet het vast lukken.
ja klopt. ik vond het trouwens heerlijk spul. ik zou ook even bellen anders. misschien komt het in de webshop heel snel weer binnen.
Ik dacht dat Dordrecht centrum het ook had...maar in ieder geval Centrum Rotterdam dacht ik! Er zit in het centrum trouwens ook een winkeltje met positiekleding. Het is heel goed verstopt en stelt niet zo veel voor maar ze hebben we de bekende merken. Als je het plein oploopt richting Sundays en daar de hoek omlopen. Daar zit het. Begrijp je waar ik bedoel?
het zit heerlijk.. Heb het nu ook nog regelmatig aan (shirts, jasjes e.d.) en alles past nog steeds.. kleding is niet uitgerekt door de zwangerschap
De kwaliteit is prima, maar die voedingsshirts hebben een decoleté tot je navel bij wijze van spreken. Waardeloos, vooral als je al een beetje flinke voorgevel hebt, kun je er alsnog een hemdje onder dragen om mee te zitten klooien. Dat zou nou juist het voordeel van een voedingsshirt moeten zijn.
Je kan het inderdaad niet bij iedere vestiging krijgen. Maar je kan het gewoon gratis bestellen, en je kan het gewoon bij de hema ophalen. Ze hebben daar onwijs fijne zwangerschapskleding.
Hier in het dorp hebben we het ook niet. Bestelde het via de website en liet het dan (gratis) hier in de vestiging afleveren
in Zwijndrecht, H.I. Ambacht en Ridderkerk hebben ze het in elk geval niet... dus die hoef je ook niet te bellen...
Rotterdam centrum, die ene in de koopgoot, is op de begane grond gelijk bij de draaideur links! Den Haag centrum heeft het ook. Maar de kleinere filialen hebben het hier idd niet...