hahahaha niet verwacht dat mensen zouden willen meeturen hihihi.Wel leuk! m'n vriend val ik hier nog niet mee lastig(doe dit nog even under cover, anders word hij een zenuwpees hier om me heen Daarbij vind hij het onzin om te testen en er veel mee bezig te zijn en mijn zoontje van acht heeft me al eens betrapt met stiekem naar een test turen en toen vroeg hij; mama waar kijk je naar, toen zei ik; oweee, nou schatje, dit is een ogentest, kijken of ik goede ogen heb en nog een streepje kan vinden , hahahaha was het enige wat ik zo snel even uit mijn mouw kon schudden niet nog een ogentest smoes vandaag dus die moeten dan eventjes niet in mijn buurt zijn om nog een nieuwe foto te maken hihihi errug dit
hi Colinn, allereerst hahahaha, even serieus klinkt wel grappig nu maar ik heb geen flauw idee meer of ik zwanger zou kunnen zijn, maar ga er gewoon nu echt niet van uit want ik heb al te lang geen menstruatie gehad.Vind het gewoon erg vreemd dat ik die vage streepjes gehad heb en wil nu ik ze toch in huis heb, die testen uit testen of ze allemaal standaard een brede vage streep geven binnen 5 minuten
Hi Hilly! Ik had een tijdje terug in een te enthousiaste bui een stapeltje kv plus testen gekocht...dom dom, maar nu heb ik al vaak gehoord hier op t forum dat ze vals positief kunnen testen. Vandaar dat Ik nu eerlijk gezegd de testen die ik zoiezo in huis heb( waar iedereen over zegt dat ze niet betrouwbaar zijn) uit nieuwsgierigheid en ongeloof dat ik zwanger ben nu uit aan het proberen ben, om te kunnen zien of ze allemaal een vals positieve streep geven... een beetje een grapje..., om mijn miskoop in elk geval wel positief te zien
Eventjes een "Goedemorgen ik ben te wakker en vrolijk zonder reden en kan niet meer slapen groet" Trouwens voor de lieve dames die een foto leuk vinden om te zien en te beoordelen of ik het me inbeeld al die vage strepen en dus waarschijnlijk vals positieve testen... ...hihihi.... De foto's daarvan plaats ik vaker op mijn ander onderwerp hier op het forum. Niet ooknog eens hier, dat vind ik eigenlijk een beetje "dubbel op". ♥