Marktplaats.nl - nieuwe bekleding oa bobike.bubbles taupe. - Fietsaccessoires | Kinderzitjes Ik moet nieuwe hebben want die wat ik had hebben het begeven vanmorgen na het wassen maar ach vond deze toch al zo leuk
Zou eens bij de halfords gaan kijken. Volgens mij was ik voor een nieuwe ook rond de 10 kwijt (kan dat ik er naast zit, vanwege kennis die er werkt extra korting gehad).
ja maar die extra korting krijg ik niet? Maar ik ga eens op de website kijken.....alleen zijn deze van zeil dat is wel handig.
Ik was bij halfords 20 kwijt voor windschermstuk, achterzitje en Voorzitje voor de bobike. Vaak hebben ze ook oudere versie voor minder geld. Deze verkoopster verkoopt al jaren dus ik denk dat het wel goed zit. Kwa kwaliteit etc weet ik het niet want heb uiteindelijk dus voor die vZn halfords gekozen
Ik heb van de zomer bij haar ook zo'n leuk bekleding gekocht. Hij is heel mooi afgewerkt, het is handig dat het tafelzeil is. Niet twijfelen, bestellen....... Ik had de bestelling ook snel binnen!