Ik zoek mooie spaanse namen voor zo wel meisje als jongen. Het mag orgineel zijn maar niet té ouderwets.. Wie weet tips?
Hoi hoi..... Mijn zoon heet Aimar. Dat is nu een naam die best populair is in Spanje. Er is een goede profvoetballer die Aimar heet. Verder heb ik er hier nog een paar voor je. Manuel (Manú) Diego Rubén Emilio Elias Isaiah Rafael Miguel Alejandro Leandro Luís Sebastián Carlos Mateo Nando/Fernando Joaquin Sergio Lorenzo Maite Isabel Evita Mariluz Pilar Tessa (ja is echt Spaans..) Mila (van milagro = wonder) Susanna Ana Aimara Elena Lorena
Mooie naam, maar wordt hier vaak als Djael uitgesproken of op iets wat erg lijkt op Geil Zou er zelf om die reden niet voor kiezen....
Leuk topic! Ik ben nu pril zwanger en mijn man is half Spaans. Hij spreekt beide talen vloeiend en we denken eraan om ons kindje een Spaanse naam te geven. We willen alleen wel een naam die in het Nederlands makkelijk is uit te spreken.
Een meisjesnaam hebben we waarschijnlijk al Als het een meisje wordt vernoemen wij haar naar haar oma. Ik vond dit altijd al een prachtige naam. Ik vind de naam op zijn Hollands alleen mooier klinken. Voor jongens vind ik het zo moeilijk!