Hoi, Ik ben op zoek naar stoere lieve jongensnamen. Bijvoorbeeld 1 of 2 lettergrepen. Kunnen jullie me helpen? Groetjes
Tycho 😁 Keano 😁 Yaro Mateo Rune Lars Jasper Stan Sem Senne Sam Casper Dimas Mauro Yarno Dario
Tycho vind ik leuk, maar al bezet en Teije vindt mijn vriend weer niks. Op zich zijn dit wel allemaal leuke namen die jullie noemen!
Ons zoontje heet Ivan En voor de 2e twijfelen we giga!!! op dit moment staat op nummer is Jorn.. alleen als ik het uitspreek zoals het er staat vindt ik het TE bekakt overkomen omdat ik dan rol met R. Qua uitspraak wil ik dus; Jorrèn met een heeeeele korte snelle E ertussen.. Maar ik vind Jorn mooier geschreven dus ben bang dat mensen daar misschien over vallen haha. Stomme hormonen!
ik vind op dit moment finn helemaal leuk. denk alleen niet dat manlief dat een goed idee vind als we een jongentje krijgen...
Poeh..lief en stoer vind ik vooral toch namen met 2-lettergrepen. Stoer vooral die met één lettergreep. Thijmen, Roan, Matthijs, Thomas...
Eigenlijk is lief en stoer niet een combinatie. Vandaar ook 1 of 2 lettergrepen. Thijmen vind ik leuk. Vinz (of vince ook). Thymo staat ook op het lijstje. Soms denk ik dat er zoveel leuke namen zijn en vervolgens denk ik dat er niks leuks is. Vast ook hormonaal .
Abel Almer, Almar Bas Beau Ben Borre Bram Brenn Cas Daaf, Davi Davin Denne Dev Emiel Erik Fenn Ferre, Ferren Flynn Jarne Jef Jelt Jens Jim Joep Joren Jori Jorik / Jorick Jorre Julan Jurre, Jurren Justin Len / Lenn Lev, Levijn Lode Loet, Loek Loïc / Lowiek Lorens Marne Marnik, Marnix Mas Mauk Maurik Max, Maxim Mels Merijn, Merlijn Mick Midas Niek Ole, Olle Oscar Otto Pim Pol Raf, Raaf Revi, Ravi Rik / Rick Robbe, Ronne Roek, Roel Sam Seb / Sepp Silven, Silvan Sjors Stas, Stach Sten, Stef Stian Svante Sverre Teun Thilo Thom / Tom Thuur Tibbe Tim Tobe Tobin Tyko Warre Wout Zef / Sef / Sev / Zev